וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איוניר ימריא לעקוב אחר גאורגיה ולטביה

1.8.2010 / 15:11

הסקאוט מתחיל לעבוד, יעביר דיווחים לפרננדז על היריבות בספטמבר. נאתכו הפצוע יגיע אם יימצא כשיר. אלמוג כהן יזומן?

הסקאוט החדש של הנבחרת, מוטי איוניר, ימריא בקרוב כדי לעקוב אחרי נבחרות גאורגיה ולטביה. הראשונה תקיים משחק ידידות במולדובה (11 באוגוסט) והשניה משחק רשמי מול קרואטיה (3 לספטמבר), בהתאמה. בכך יתחיל הסקאוט את עבודתו בנבחרת באופן רשמי. בנוסף, לואיס פרננדז מתכוון לשריין לאיוניר שני משחקים נוספים, בין קרואטיה ויוון (7 בספטמבר) ובין יוון ללטביה (8 באוקטובר). ישראל תפתח את המשחקים מול מלטה (2 בספטמבר) וחמישה ימים אחר כך תשחק בגאורגיה.

בנבחרת עדיין לא השיגו יריבת אימון ל-11 בספטמבר ולכן סביר להניח שהיא תקיים מחנה אימונים בשבוע הבא, שייפתח ביום ראשון ויסתיים ביום חמישי. הצוות הרפואי עוקב אחר ביברס נאתכו, שלא מתאמן כבר שבועיים במדי רובין קאזאן בגלל פציעה, ולאחר שייבדק השבוע יוחלט על עתידו. השחקן הודיע לראשי הנבחרת כי אם יהיה כשיר להתאמן, הוא יגיע. בנבחרת קיים חשש שחלק מהלגיונרים לא ישוחררו עקב העובדה שלא מדובר במשחק רשמי שמחייב זאת, אבל ההערכה שרובם יגיעו.

פרננדז שוקל לזמן למחנה מספר ליגיונרים חדשים, ביניהם את הקשר אלמוג כהן שמשחק בנירנברג. המגן עלי עוסמאן ממכבי חיפה בספק למחנה, בגלל פציעה. ההחלטה הסופית תתקבל הערב ומחר יתפרסם הסגל הסופי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully