וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז מסיקה זכה בתביעת בוררות נגד באר שבע

1.8.2010 / 13:20

יקבל 344 אלף שקל, זאת לאחר שבקבוצה סירבו לשלם את שכרו לאחר שהודיע על פרישה מכדורגל עקב סיבות בריאותיות

שחקן העבר של הפועל באר שבע, ארז מסיקה, זכה בתביעת הבוררות שהגיש נגד הפועל באר שבע ויקבל ריבית והוצאות משפט בסך 344 אלף שקל. את השחקן ייצג עו"ד רז בן דור. כזכור, מסיקה הגיש תביעת בוררות נגד באר שבע לאחר שפרש מכדורגל בגלל מום בליבו. בבאר שבע קיבלו בהכנעה את פסיקת הבורר, לאחר שטענו כי השחקן לא אמור לקבל פיצויים בגין העובדה שבחר לפרוש מכדורגל.

מבאר שבע נמסר בתגובה: "הפועל באר שבע מברכת על פסק הבורר בעניינו של ארז מסיקה. הבורר קיבל את עיקר הטענות של המועדון, ופסק למסיקה רק כ-340,000 מתוך הסכום של יותר ממיליון וחצי ¤ שהשחקן תבע. סכום זה הוא קרוב למה שהציע המועדון למסיקה מחוץ להליכי הבוררות לאחר שנאלץ לפרוש. בפסק הבוררות זכה מסיקה בתשלום שכר הבסיס לעונה שעברה, שבה נאלץ לפרוש ממשחק פעיל, אבל נדחתה בקשתו לקבל בונוסים עבור העונה שבה לא שיחק, וכן לחייב את המועדון לשלם את חוזהו לעונה הנוכחית.

"כזכור, לאחר חתימת החוזה של מסיקה עם הפועל באר שבע, התגלה חשד לבעיה רפואית נדירה אצל השחקן. המועדון עמד על קיום בדיקות רפואיות נוספות על חשבונו וכך התגלה מום מולד שעלול היה לסכן את חייו של השחקן אם היה ממשיך בקריירת משחק פעילה. לאחר הגילוי נאסר על מסיקה להמשיך לשחק מחשש לחייו. מסיקה תבע את המועדון בבורות על מנת שישולם לא מלוא שכר החוזה שחתם, לרבות, כאמור בונוסים ופרמיות. המועדון טען שמאחר והמום שהתגלה מנע ממסיקה לשחק אין לשלם לו את מלוא השכר שנקבע בחוזה, אבל הציע לו סכום מסוים כפיצוי, שדומה לסכום שפסק לו הבורר. מסיקה דחה את הצעת המועדון ופנה לבוררות שהסתיימה היום".

אלונה ברקת אמרה בתגובה: "אני מכבדת את פסק הבורר, אני גאה שהצלנו את ארז מסיקה ומנענו ממנו את סיכון חייו. אני מברכת את ארז ומאחלת לו הצלחה וכל טוב בהמשך חייו".

בבאר שבע הביעו אכזבה מההפסד למ.ס אשדוד. החלוץ אברהים בסיט מאכזב מאוד עד עכשיו אבל הוא ימשיך לקבל קרדיט. במועדון טוענים כי החלוץ ברנרדו ואסקונסלוס מתחיל להתאקלם. המגן אביתר אילוז הציג אתמול יכולת חלשה וקלינגר עשוי לצרף מגן ימני נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully