וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת החליטה לשחרר את וויליאם אמאמו

1.8.2010 / 11:38

השוער יוצע למכירה, דורי יהיה השוער השני של הקבוצה: "שוער העתיד שלנו". אולטימטום לבריק: שחרור מעראבה או הביתה

הפועל פתח תקוה קיבלה החלטה עקרונית לשחרר את השוער השני שלה, וויליאם אמאמו. כזכור, השוער הגנאי הודיע ביום שישי שהוא סובל מפציעה בגב ופתח תקוה שקלה להעמיד בשער את השוער הרביעי שלה, תום קשתי. השוער הראשון אוסטין אג'ידה לא עבר עדיין בבקרה והשוער השלישי שניר דורי שלא היה כשיר במאה אחוז קיבל הודעה דקות לפני המשחק מול בני יהודה כי הוא זה שיעמוד בשער. דורי הפגין יכולת מצויינת ובקבוצה אמרו עליו: "אג'ידה השוער הראשון, אבל הוא שוער העתיד שלנו".

אמאמו יקבל בימים הקרובים את ההודעה שעליו לחפש קבוצה אחרת. אם הפועל אשקלון תחליט לשחרר את השוער הגנאי שלה, סטיבן אהורלו, הוא עשוי לעבור אליה. הבעלים תומר סיני אישר את הידיעה ומסר בתגובה: "אנחנו שוקלים לשחרר את אמאמו. בתוך מספר ימים תתקבל החלטה סופית".

החלוץ דודו ביטון סחט אתמול מחמאות מהצוות המקצועי על השער שהבקיע. אכזבה נרשמה בדקות הסיום, לאחר שבני יהודה כבשה את שער השוויון בתוספת הזמן. גם גיא צרפתי שבישל את השער רשם בכורה מוצלחת. "כשישראל זגורי יצטרף הקבוצה תהיה טובה יותר", אמר הבוקר דני לוי.

הקבוצה הציבה אולטימטום למגן חמודי בריק והודיעה שאם לא יביא בתוך מספר ימים את השחרור שלו מאחווה עראבה הוא ישוחרר. לאור היכולת שגילה אתמול עמירן שקלים, בריק נמצא בדרך החוצה מהקבוצה. אור בן חמו, עידו אקסברד, זגורי ואג'ידה אמורים לעבור עד יום שלישי בבקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully