וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן לקראת אקטובה: "אנחנו לא עם הגב לקיר"

מאמן הפועל ת"א הסביר: "עברנו את הדברים האלה כל כך הרבה פעמים, צריכים לדעת להתמודד". על סכנין: "היו הרבה דקות טובות"

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין
עריכת וידאו: עידן גוראל

הפועל תל אביב, שמתכוננת למשחק הגומלין החשוב נגד אקטובה במוקדמות ליגת האלופות ביום שלישי, נכנעה הערב (שבת) 2:1 לבני סכנין במחזור הפתיחה של גביע הטוטו. המאמן אלי גוטמן שיתף שחקני נוער ונערים רבים, חלקם בני 17, ואצל הדאבליסטית לא לקחו קשה מדי את ההפסד.

"אנחנו לא מרוצים מההפסד, אבל בסך הכל היו הרבה דקות טובות, מהלכים טובים ושחקנים שרצו והשקיעו", אמר גוטמן, שהתייחס גם למשחק ביום שלישי: "אקטובה לא הפתיעה אותנו במשחק הראשון מפני שאנחנו מכירים אותם. במחצית הראשונה לא היינו טובים ולא שיחקנו את המשחק שלנו, אבל ככל שהמשחק התקדם הגענו למצבים מעולים. אנחנו יוצאים למשימה הזו עם הקהל שלנו, ועם שכל אפשר לעשות את זה".

המאמן הוסיף: "אנחנו לא עם הגב לקיר, משום שעברנו את הדברים האלה כל כך הרבה פעמים, שאנחנו צריכים לדעת להתמודד עם זה. השקט הנפשי שהשחקנים מקבלים מהנהלת הקבוצה ומהצוות המקצועי יבוא לידי ביטוי ביום שלישי. אנחנו יודעים את המוטל עלינו והשחקנים יהיו מנוטרלים מכל מה שיהיה מסביב".

אגב אקטובה, יריבת הפועל ניצחה היום את טראז 1:2 במסגרת המחזור ה-21 בליגה הקזחית והיא מדורגת במקום השלישי, שבע נקודות מאחורי המקום הראשון. את השערים עבור אקטובה כבשו סמאט סמאקוב (13) ואמיל קנז'סארייב (41).

המאמן המנצח, יובל נעים, אמר: "יכולנו ליהנות במשחק הזה, אבל כנראה שבקבוצות שלי אף פעם אי אפשר ליהנות. הובלנו 0:2 ובמקום לשמור על הכדור הלכנו אחורה ב-20 הדקות האחרונות, שמהן אני מאוד לא מרוצה. לנצח את הפועל תל אביב זה לא דבר של מה בכך".

עוד בסכנין, החלוץ הקרואטי דריו זהורה, שנכנס הערב כמחליף במקומו של כריסטיאן דנלאקי בדקה ה-61, ימשיך להיבחן בקבוצה גם בימים הקרובים אחרי שהיום לא התקבלה החלטה סופית לגביו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully