וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: אבוקרט ורואש האריכו את החוזה

אחרי מו"מ ארוך, חתמו שני שחקני הבית של האדומים על חוזה לעונה נוספת. הקבוצה מעוניינת לבטל את חוזהו של מיקוצ'דזה

הקשר רן אבוקרט והבלם אושרי רואש חתמו היום (ראשון) לעונה נוספת בהפועל חיפה. זאת לאחר מו"מ ארוך שכבר היה פעמיים על סף פיצוץ. כזכור, נשיא הקבוצה יואב כץ הציע לשני שחקני הבית של המועדון חוזה לשלוש שנים, אך הם דחו את ההצעה ולבסוף הגיעו הצדדים לסיכום על עונה אחת. "בניית הקבוצה מתקדמת בקצב משביע רצון", אמר כץ לאחר הארכת החוזה של שחקני הבית, "אושרי ורן יסודות חשובים מאוד בקבוצה והם יצעידו אותנו קדימה".

לאור החלטת המאמן ניצן שירזי, הפועל חיפה מעוניינת לבטל את חוזהו של אקקי מיקוצ'דזה, החלוץ הגיאורגי שחתם בתחילת הקיץ בקבוצה. יחד עם זאת, לחיפה צפויים קשיים אם תחליט לעשות זאת והיא אף עשויה להיתבע בפיפ"א. כרגע, השחקן ידרוש לקבל את מלוא חוזהו עד השקל האחרון ואם הקבוצה לא תמצא עבורו קבוצה אחרת שתהיה מוכנה לשלם את שכרו, תיאלץ להשאירו בסגל.

מיקוצ'דזה עצמו לא מבין מהיכן הגיעה החלטת שירזי ומקורביו מסרו כי החלוץ חש אכזבה גדולה מהתנהלות המועדון כלפיו. לטענת מקורבי השחקן, הוא לא קיבל גם את מענק החתימה כמובטח ובשל כך, השחקן, שנמצא בארץ יותר מחודש, חי מכספים שלווה מאנשים טובים. מעבר לכך, בסביבתו גם אומרים כי שירזי לא נתן לו אפשרות אמיתית להוכיח את עצמו על המגרש.

חשוב לציין כי מיקוצ'דזה עצמו היה מבוקש בקיץ במספר קבוצות מליגת העל בישראל, זאת לאחר שסיים כמלך השערים בליגה הלאומית אשתקד (20 שערים במדי עירוני בת ים). כזכור, השחקן חתם בקיץ ללא מבחנים ולפי דרישת שירזי עצמו.

סוכנו של השחקן עו"ד שחר גרינברג בתגובה: "לשחקן ולקבוצה הסכם חתום. השחקן מבחינתו רואה עצמו שחקן הפועל חיפה ויכבד את ההסכם עד תומו וכך גם מצופה מהקבוצה. אני מאוד מקווה שהעניין יסתדר בימים הקרובים, אך אם לא יהא מנוס, השחקן ימצא את הסעד המתאים לו בערכאות פיפ"א למרות כל אי הנעימות שכרוכה בכך".

הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ הגיב בנושא מיקוצ'דזה ואמר: "אני לא חייב פרוטה לשחקן, וכל פרוטה שהתחייבתי עליה, אשלם. אני לא אשם שהשחקן בחר להגיע לארץ ללא כסף. יש שלוש קבוצות שמעוניינות בו, ואנחנו נמצאים איתן במשא ומתן. אנחנו מקווים שזה יסתדר, אם לא- נראה מה נוכל לעשות בעניין. כרגע המאמן החליט שהוא לא מתאים לו מבחינה מקצועית".

אגב, מי שמועמד להגיע במקומו של מיקוצ'דזה, במידה שהקבוצה תגיע איתו להסדר, הוא ירו בלו והאדומים כבר פנו למכבי חיפה בעניין. בלו נבחן לאחרונה ביוון, אבל לא הרשים.

עדכון ראשון: 31 ביולי, 23:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully