וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טד לילי לדודג'רס, ג'ייק ווסטברוק לקרדינלס

31.7.2010 / 21:22

רגע לפני הדדליין, טרייד משולש של הקרדינלס, בו קיבלו את ווסטברוק ושלחו את לודוויק לסן דייגו. לילי ות'ריו עוברים לל.א.

רגע לפני שמועד הטריידים ב-MLB מסתיים, ביצעו סט. לואיס, סן דייגו וקליבלנד עסקה משולשת. במסגרת העסקה יישלח המגיש ג'ייק ווסטברוק מהאינדיאנס לקרדינלס, שיתנו את לודוויק לפאדרס. בכך מקוות הציפורים האדומות לסגור חור בהגשה הפותחת, בעוד בסן דייגו היה זה טרייד שני, לאחר ששלשום צירפו את מיגל טחאדה מבולטימור.

טד לילי, המגיש הפותח של שיקגו קאבס, מצטרף לדודג'רס. סיכויי הקאבס להגיע לפלייאוף קלושים, והם שלחו את לילי יחד עם השורטסטופ ריאן ת'ריו תמורת בלייק דה וויט ושני שחקני מיינורס. ללילי בן ה-34 מאזן רע של 8:3, אולם הוא סבל קשות מחוסר התמיכה ההתקפית של חבריו, מגמה שהוא מקווה שתשתנה בלוס אנג'לס. הדודג'רס צירפו גם את המגיש המחליף אוקטביו דוטל שמגיע מהווייט סוקס.

בטריידים אחרים שעשתה קליבלנד, נשלחו האאוטפילדר אוסטין קרנס והמגיש קרי ווד ליאנקיז, שצירפו בלילה את לאנס ברקמן מיוסטון. טמפה ביי הביאה מאריזונה את המגיש המחליף צ'אד קוולס, פיטסבורג צירפה את התופס כריס סניידר, אף הוא מהדיאמונדבקס, וטקסס לקחה את השורטסטופ של וושינגטון כריסטיאן גוזמן. אטלנטה צירפה את המגיש המחליף קייל פרנסוורת' והאאוטפילדר ריק אנקיל שבאים מקנזס סיטי. רמון רמירז מבוסטון עובר לסן פרנסיסקו, כשהרד סוקס צירפו את התופס ג'רוד סלטלמאקיה שמגיע מטקסס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully