וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחץ אדיר על פרננדז להישאר בבית"ר

הארגנטינאי בלט בתיקו מול אשקלון, בקבוצה אמרו לו: "אתה המנהיג שלנו באמצע לשנים הבאות". מלמיליאן: "זו רק ההתחלה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

למרות החום הכבד והסגלים החסרים, הפועל אשקלון ובית"ר ירושלים סיפקו פתיחה מהנה לעונת 2010/11 של הכדורגל הישראלי, כשנפרדו ב-2:2 במסגרת בית ד' של גביע הטוטו. עידן טל בפנדל בדקה השישית ודריו פרננדז בשער אדיר בדקה ה-51, הציבו את בית"ר פעמיים ביתרון באצטדיון רמת גן, אבל אריק גאוו (26) ומחמוד עבאס בפנדל (60) איזנו את התוצאה והוכיחו כי לאשקלון יש בסיס לא רע, אם כי העולה החדשה עדיין זקוקה לחיזוק.

אורי מלמיליאן, שערך את הופעת הבכורה כמאמן בית"ר דווקא מול הקבוצה אותה העלה לליגת העל, נשאל על משחקו הראשון ואמר: "לא התרגשתי. אני עושה את מה שצריך לעשות. החום היום היה בלתי נסבל, אבל זה לא תירוץ. היינו צריכים לשחק טוב יותר, אבל זה משחק ראשון. היו לנו הרבה שחקני נוער, ואני מאמין שתהיה לנו קבוצה טובה. זו תחילת עונה".

על שחקנו, דריו פרננדז, שאף כבש היום שער נהדר, אמר המאמן: "אני מאמין שדריו יהיה איתנו, אבל כל הטיפול בנושא נמצא בידיים של איציק קורנפיין. הוא שחקן מאוד משמעותי ואיציק יודע זאת ועושה את כל המאמצים להשאיר אותו. תוך שבועיים נדע בדיוק מי יהיה בקבוצה. ברגע שהבעיה של טוטו תיפתר, בית"ר תיראה אחרת. עד שלא יהיה לי סגל, אני לא יכול להגיד עד איפה נגיע".

לאחר שאתמול חלה תפנית חדה במשא ומתן בין פרננדז ופאוק סלוניקי, ולאחר שהשחקן קיבל הצעה מפתה לשנתיים על ערבויות מתאימות, החלו בבית"ר ירושלים במכבש של לחצים על הקשר להישאר בירושלים. הקשר כבר אמר לאנשי בית"ר מספר פעמים כי הלב והרצון האישי שלו היה להישאר, אך הפערים הכספיים גדולים מדי והוא מרגיש שהוא צריך לחשוב על הקריירה והפרנסה ולא יכול להפסיד כל כך הרבה כסף.

ב-24 שעות האחרונות מופעל על פרננדז לחץ אדיר להישאר בבית"ר מצד אנשי המועדון, אוהדים ואפילו שחקנים, כולל כריסטיאן אלברז, שאמר: "זאת הקריירה שלו, אבל הכי טוב בשבילו יהיה להישאר בבית"ר ולהיות כאן שחקן מרכזי בשנים הבאות. הוא מאוד רוצה להישאר כאן אבל הפערים הכספיים גדולים מאוד".

בכל מקרה, גם הערב ימשיכו אנשי בית"ר במסע השכנועים וינסו למצוא את כל הפתרונות היצירתיים כדי להשאיר את השחקן בבית וגן, כאשר לשחקן כבר נאמר כי "אתה המנהיג שלנו באמצע לשנים הבאות ואנחנו רואים אותך כמוביל הדרך החדשה שלנו שיוביל את הקבוצה הצעירה והלוחמת לעתיד".

בצד השני, גיא עזורי היה מרוצה מהמשחק הראשון של הפועל אשקלון, אבל יודע שממתינה לו עוד עבודה רבה. ”בהתחשב בתנאי מזג האוויר שהיו במגרש, ראינו משחק כדורגל טוב יחסית שממנו אפשר לקחת דברים טובים יותר וטובים פחות. שתי הקבוצות ייראו אחרת בעוד שלושה שבועות בפתיחת הליגה. ברור שאנחנו צריכים עדיין להתחזק, אבל אנחנו לא ממהרים, החיפזון הוא מן השטן, אנחנו נשב ונחליט איפה אנחנו צריכים להתחזק והשחקנים שצריכים להביא וזה מה שנעשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully