וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: קרית שמונה והפועל חיפה נפרדו ב-0:0

הדס גרינברג

31.7.2010 / 18:52

שתי הקבוצות הציגו משחק חלש בחום הלוהט ולעיניהם של לואיס פרננדז וטל בנין. יואב כץ: "אם אתעקש, ערן לוי יחזור לקבוצה"

כנראה שמי שחשב לשבץ את מחזור הפתיחה של גביע הטוטו ב-31 ביולי בשעה 17:00, לא לקח בחשבון שהחום הכבד ישפיע על השחקנים. אבל מה לעשות, כנראה ש-33 המעלות בחוץ כן השפיעו על שחקני עירוני קרית שמונה והפועל חיפה, שנפרדו בתיקו 0:0 חלש במיוחד, שפתח את בית א' בצורה מאכזבת במיוחד. מאמן הנבחרת, לואיס פרננדז, ועוזרו טל בנין, שהגיעו לצפות במשחק, ודאי לא התלהבו במיוחד ממה שראו.

המחצית הראשונה התנהלה בהתאם למזג האוויר הלוהט, כששתי הקבוצות הציגו משחק חלש במיוחד ונטול אירועים מול עיניהם הבוחנות של מאמן הנבחרת לואיס פרננדז ועוזרו טל בנין. הקבוצה שהייתה מעט טובה יותר היא העולה החדשה שהגיעה להזדמנות הראשונה בדקה ה-15, אך ברק בדש החמיץ מול קאלה. בדקה ה-25 יצאו השחקנים מחוץ לקווים להפסקת מים של שלוש דקות. בדקה ה-45 הגיעה הזדמנות אחת של האורחת, אך סטויאנוביץ' החמיץ מקרוב ובמחצית זה 0:0 טיפוסי.

המחצית השנייה הייתה המשך ישיר לראשונה, כששתי הקבוצות שוב הציגו משחק נרפה וחלש וכמעט שלא ייצרו מצב אמיתי אחד. דווקא ההזדמנות הכמעט יחידה במחצית הגיעה דקה אחת לאחר פתיחת המחצית כשורד החיפאי פרץ מימין ובעט חזק כדור שעלה מעל המשקוף. המשך המחצית הייתה חלשה במיוחד ושתי הקבוצות לא עשו כמעט כלום עד שריקת הסיום.

מהלך המשחק

דקה 15: כדור גובה של קרית שמונה הגיע לבדש שבין שני בלמים עצר את הכדור, אבל בעט חזק מדי מעל השער.

דקה 45: הגבהה לכיוון הרחבה נחתה על ראשו של בן בסט, שנגח לעברו של סטויאנוביץ', אבל הכדור לא התלבש על רגלו של הסרבי שהחמיץ מול שער ריק.

דקה 46: ורד פרץ מימין ובעט חזק מחוץ לרחבה, אך הכדור עבר מעט מעל השער.

הרכב קרית שמונה: דני עמוס, אורי שטרית, סאלח חסארמה, יניב לביא, אלעד גבאי (שיר צדק, 83), בריאן חרסיסיץ' (אופיר חמו, 64), אדריאן רוצ'ט (וויליאם נג'ובו, 46), עדי אלישע, אלרועי כהן (שלומי אביסידריס, 68), ברק בדש (וויאם עמאשה, 46), זוראן בלדובלייב.

הרכב הפועל חיפה: טברטקו קאלה, עומר ורד, עודד אלקיים, גולן חרמון, אייל טרטצקי (שרון לוי, 72), יוסי דורה, עידן ויצמן, גל אראל, סשה סטויאנוביץ' (אמיר אבו ניל, 64), חנן ממן (רועי שוקרוני, 88), עדן בן בסט.

שירזי: "הרגשנו כמו בסאונה"

מאמן קרית שמונה רן בן שמעון אמר בסיום: "היה ברור שיש לנו עוד הרבה עבודה. אנחנו צריכים להיראות הרבה יותר טוב בתנאים אנושיים. 30 דקות שלטנו ואחר כך כבר נראינו פחות טוב, מאמין שעם הזמן נראה יותר טוב".

מאמן האורחת ניצן שירזי זעם בסיום: "מישהו בטוטו קבע שעה מטורפת למשחק הזה. זה לא הגיוני לשחק כך. הרגשנו כמו בסאונה ולכן גם קצב המשחק השתנה. היום שיחקנו בקצב של משחק אימון. אבל היכולת לא רק בגלל מזג האוויר, אנחנו צריכים להיראות יותר טוב". על חזרתו האפשרית של ערן לוי לקבוצה, אמר שירזי: "הפועל חיפה לא מתאימה עצמה לשחקן זה או אחר. אני מעריך אותו, אבל את התשובות ייתן יואב כץ". בנוסף, הודה שירזי כי החלוץ אקקי מיקוצ'דזה צפוי לעזוב את הקבוצה: "אנחנו מחפשים סגנון אחר של חלוץ".

הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ אמר: "אם אני אתעקש שערן לוי יגיע, הוא יגיע". בקבוצה מאוד מעוניינים להתחזק בחלק ההתקפי, כשגורמים בכירים בקבוצה מאוד לא אהבו גם את משחק ההגנה של הקבוצה.

מאמן הנבחרת לואיס פרננדז הודה שקצת קשה לו להסיק מסקנות: "קשה לי לשפוט משחק כזה כי החום בלתי נסבל וזה משפיע על קצב המשחק. למעשה, פשוט לא היה קצב משחק. אני יודע שמשחקי גביע הטוטו הם משחקי הכנה שמשלבים בהם הרבה שחקנים לקראת תחילת העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully