וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: רקס ריאן מקבל תוספת

31.7.2010 / 0:25

הג'טס האריכו את חוזהו של המאמן. דומיניק פוקסוורת' מבולטימור סיים את העונה חלה והקארמה משיגה את דז בריאנט

רקס ריאן, מאמן ניו יורק ג'טס, הרשים מאוד בעונה שעברה, כשהוביל את הסילונים לגמר ה-AFC הראשון שלהם מאז 1999. בהנהלת הקבוצה התרשמו והאריכו את החוזה שלו ושל ה-GM מייק טננבאום עד לאחר עונת 2014. הג'טס מתכווננים חזק על התואר השנה. הג'טס החזירו את התופס לברניוס קולס, שכבר שיחק בעבר בשתי קדנציות בקבוצה.

בשורות פחות טובות לדומיניק פוקסוורת', מגן הפינה של בולטימור שקרע את רצועות הברך ולא ישחק כלל העונה. בצד השני של הבלטוויי, בוושינגטון, אלברט היינסוורת' ערך עוד מבחן כשירות - ושוב כשל ולא הורשה להשתתף באימון. היינסוורת' החליט להתאמן באופן עצמאי לפני אימוני טרום העונה והמאמן מייק שנאהאן בדק האם ההחלטה הזו השתלמה. בינתיים, היא לא. כשנשאל היינסוורת' אם הקבוצה עושה לו דווקא, ענה: "I don't give a shit".

קארמה היא עסק ביש. בתחילת השבוע סירב התופס הרוקי של דאלאס דז בריאנט לסחוב לרוי וויליאמס את מגני הכתפיים כחלק מטקס החניכה של הרוקיז. הפרשייה המטומטמת הזו עשתה כותרות, כשבריאנט אמר לאחר מכן שלא היה מודע לנוהל. הערב הוא שילם מחיר (לא ברור למה - לסירוב הפקודה או להתנצלות) ונפצע באימון הקאובויס בקרסולו. מצבו לא ברור כרגע.

וושינגטון החתימה את בחירה מספר 4 בדראפט, התאקל טרנט וויליאמס, על חוזה לשש שנים בשווי של 60 מיליון דולר, 37 מיליון מהם בכסף מובטחץ הסייפטי אריק ברי, בחירה מספר 5 בדראפט על ידי קנזס סיטי, זכה לחוזה דומה. לא רע יחסית להתחלה. אנטוני דייויס, בחירת הסיבוב הראשון של סן פרנסיסקו, חתם לחמש שנים על 25 מיליון דולר.

הקומישינר רוג'ר גודל הרחיק את בעלי דטרויט טום לוונד לחודש וקנס אותו ב-100 אלף דולר לאחר שנהג בשכרות והפר את הקוד האתי של הליגה. ולסיום: טרל אואנס ערך אימון בכורה בסינסינטי. מברוק.

* סקירת הבתים לעונה הקרובה תחל באמצע אוגוסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully