וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאנס ברקמן עובר ליאנקיז

31.7.2010 / 1:21

יוסטון ממשיכה במכירת החיסול, הבסיס הראשון מגיע לברונקס. אדווין ג'קסון לווייט סוקס. אוהד שהקיא לשם תקיפה נכנס לכלא

לאחר ששלחה את רוי אוסוולט לפילדלפיה, יוסטון ממשיכה למחוק כל שריד מהשנים הטובות שלה, והפעם היא מטיסה את לאנס ברקמן לניו יורק יאנקיז. גם לברקמן, כמו לאוסוולט, היה סעיף וטו, אבל הוא ביטל אותו מייד. ברקמן בן ה-34 היה במהלך העשור אחד החובטים הטובים והעוצמתיים ב-NL, אולם פציעות רבות והגיל המבוגר גרמו לו לדעוך. הטרייד. בכל מקרה, מדובר בתוספת כוח לפסים, שצירפו את ברקמן כחובט ייעודי מאחר שניק ג'ונסון סיים, קרוב לוודאי, את העונה. היאנקיז נותנים מעשית שום דבר (שחקן מיינורס בינוני) וישתמשו בברקמן רק במהלך שלושת החודשים הקרובים, מאחר שהאופציה שלו ל-2011 לא תמומש.

לא מכבר פורסמה ב-ESPN כתבה לא מחמיאה על איכות המזון הירודה במגרשי הבייסבול בארצות הברית. המאכלים עתירי השמן עלולים ליצור בלבלת גדולה בבני המעיים, ומסתבר שיש מי שמשתמש בכך כנשק. מת'יו קלמנס בן ה-21 מניו ג'רזי היה שתוי מאוד במשחק של פידללפיה פיליז. כשצופה אחר, מייקל ונג'לו, העיר לו על הפרעותיו והטרדותיו המילוליות והפיזיות, הפיתרון היה פשוט: שתי אצבעות לגרון ותשפוכת של גועל נפש על ונג'לו ובתו בת ה-11, שנכנסה מן הסתם לטראומה עמוקה.

כל זה קרה במאי, והיום (שישי) חטף קלמנס את המגיע לו: בין חודש לשלושה חודשים בכלא, שנתיים תחת מבחן ו-50 שעות עבודות שירות. קלמנס הודה בבית המשפט במיוחס לו והתנצל. נראה אם הוא יקיא על באבא, חברו לתא. העונש המקסימלי, אגב, למעשה מסוג זה הוא מאסר של שנתיים.

אדווין ג'קסון, שהגיש בדטרויט בעונה שעברה ופתח את העונה באריזונה, חוזר ל-AL מרכז, לאחר שהועבר לשיקגו וייט סוקס תמורת שני מגישים צעירים. הווייט סוקס עדיין מתכננים מהלך לפני הדדליין, ובמיוחד מכוונים לאאוטפילדר של וושינגטון אדם דאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully