וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - הפועל תל אביב: רוקי ולאלה בהרכב

האדומים אמורים לפתוח עם השניים (ש', 21:00, 5+ לייב), כשרוב ה-11 יכלול מחליפים. זאהורה יקבל הזדמנות אצל נעים

בני סכנין תפתח את העונה דווקא נגד הדאבליסטית הפועל תל אביב (שבת, 21:00, שידור ישיר ב-5+ לייב). הקבוצה של יובל נעים תעלה בהרכבה החזק למשחק הראשון הרשמי העונה שלה שיהיה גם הראשון תחת הדרכתם של נעים ועבאס סואן. החלוץ הקראוטי דריו זאהורה יקבל את הזדמנות האחרונה להרשים את נעים ואם אכן יעשה זאת, הוא ככל הנראה יוחתם. מלבדו, יערוך את הבכורה בסכנין החלוץ הרומני, כריסטיאן דנלאקי, שיעלה לצד אחמד קאסום בחוד. מוחמד אבו ריא יתפוס את מקומו של חיים בנון בקישור.

פרט לדנלאקי, בנון וזאהורה, נעים לא מתכנן כמעט שינויים מההרכב של מרקו בלבול, שסיים את העונה האחרונה ואיתו הקבוצה השיגה את המקום השביעי בליגה וניצחה בשישה משבעת משחקיה האחרונים. בסכנין בונים על מפעל גביע הטוטו בגלל הצרות הכספיות שיש בקבוצה ולכן נכנס היום יושב ראש הקבוצה, חסאן אבו סלאח, לאסיפת הקבוצה וביקש מהשחקנים להופיע למשחק במלוא הרצינות.

הרכב משוער, בני סכנין: מאיר כהן, עלא אבו סאלח, יא יא פטי, טל חן, מהראן אבו ריא, נסטיה צ'ה, חאלד חלאיילה, חאמד גנאים, מחמוד אבו ריא, אחמד קאסום, כריסטיאן דנלאקי.

שבחון, פרנסמן וסהר לא עברו בבקרת התקציבים

הפועל תל אביב ערכה את האימון המסכם שלה, שנערך בסימן אקטובה, כשמלבד מהראן לאלה שפתח מול הקזאחים ביום רביעי, שאר ההרכב הראשון זכה למנוחה. לפני היציאה צפונה למשחק, יערוך ההרכב הראשון שאמור לפתוח ביום שלישי בגומלין מול אוקטובה אימון רגיל.

לקראת המשחק תירגל אלי גוטמן הרכב טלאים כשבסגל יעמדו לא פחות משמונה שחקני נוער שיגיעו לדוחא. מבין השחקנים המובילים של הפועל צפויים להיות בהרכב רומן רוקי, שיירשם בתור נבחן, כשיחד איתו אמורים לפתוח לאלה, שי אבוטבול, דני בונדר, גליל בן שנן, גל שיש וויקטור מרעי.

מי לא יוכל להירשם בטופס הם השחקנים החדשים יוסי שבחון, ביוואן פרנסמן ובן סהר מכיוון שהפועל עדיין לא העבירה את תקציב הקבוצה בבקרת התקציבים. ההרכב שיפתח נותן יותר מאינדיקציה שגוטמן יעלה ביום שלישי עם שבחון וסהר בהרכב על חשבון רוקי ולאלה. המאמן עדיין מתלבט בין פרנסמן לוואליד באדיר במרכז ההגנה ונראה שרק לפי התרגול במהלך השבוע הוא יחליט מי מבין השניים יפתח.

הרכב משוער, הפועל תל אביב: גליל בן שנן, דני בונדר, יהודה חוטה, גל מאיו, גל שיש, שי אבוטבול, רומן רוקי, צ'יקו טננבאום, ארתור אטצזיאנוב, ויקטור מרעי, מהראן לאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully