וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה - הפועל חיפה: מי תפתח ברגל ימין?

הקבוצה הצפונית דרוכה לקראת חזרתה לליגה הבכירה במפגש גביע הטוטו מול הפועל חיפה, שתפתח בהרכב חדש כמעט לגמרי

עירוני קרית שמונה ערכה היום (שישי) את האימון המסכם לקראת משחק גביע הטוטו מחר בו תארח את הפועל חיפה (17:00). בזאת תפתח הקבוצה הצפונית רשמית את העונה עם חזרתה לליגת העל אחרי שבעונה החולפת שהתה בליגה הלאומית. מי שהמשחק יהווה עבורו מפגש מעניין הוא הרכש החדש, הקשר בריאן גרזיץ', ששוחרר הקיץ מהפועל חיפה ממנה עבר לקרית שמונה.

על פי התרגולים, המאמן רן בן שמעון צפוי להעדיף בין הקורות את דני עמוס כשוער ראשון, כאשר גיא חיימוב שהצטרף הקיץ לקבוצה ימתין להזדמנות שלו על הספסל. עמוס התייחס למשחק מחר ואמר: "שמח שהעונה מתחילה מחר, אמנם מדובר בגביע הטוטו אבל זה משחק חשוב לקבוצה ואנחנו מקווים לפתוח ברגל ימין". בפן האישי הוסיף עמוס: "אני שמח לחזור לבמה המרכזית של הכדורגל הישראלי ומחכה לשחק נגד הקבוצות הכי טובות בארץ ומקווה להוכיח את עצמי".

לאור רגישות בברך ממנה סובל ברק בכר, חוליית ההגנה תורכב מיניב לביא וסאלח חסארמה הוותיקים, כשאליהם יצטרפו מחר פנים חדשות בדמות המגן אורי שטרית, שהגיע הקיץ ממכבי תל אביב במקומו של עמיר נוסבאום שעזב את הקבוצה, ואלעד גבאי. שטרית נחשב לכישרון אך בעונה החולפת מיעט לקבל את ההזדמנות במכבי תל אביב והעונה הוא ינסה להוכיח את עצמו בקרית שמונה. היום לא תורגל הרכב אך על פי האימון אתמול בן שמעון תרגל את הקשר עדי אלישע ואת ברק בדש, שהצטרף לקבוצה לפני שבועיים. יש לציין כי בן שמעון צפוי לשלב מחר שחקנים רבים כנהוג בגביע הטוטו. אחרי שיצאו במבצעים מיוחדים לרכישת מנויים עומדת כעת הקבוצה על כאלף מנויים בתקווה להגדיל את מספר זה עד לפתיחת העונה.

הרכב משוער: דני עמוס, אורי שטרית, סאלח חסארמה, יניב לביא, אלעד גבאי, בריאן גרזיץ', ווילאם נגובו, עדי אלישע, אלרועי כהן, ברק בדש, זוראן באלדובלייב.

הרכב חדש כמעט לחלוטין להפועל חיפה

הפועל חיפה תפתח מחר את העונה החדשה ללא מספר שחקני מפתח מהעונה שעברה שעדיין לא עברו בבקרה ולא יעמדו לרשותו של המאמן ניצן שירזי. המאמן יעלה מחר עם הרכב כמעט חדש לחלוטין כשהוא יחסר את אושרי רואש, רן אבוקרט, סביטי ליפנייה, הישאם כיוואן ואקקי מיקוצדז'ה, שכאמור לא עברו עדיין בבקרה התקציבית.

את מקומם של שני הבלמים הראשונים בעונה שעברה ליפנייה ורואש, יתפסו גולן חרמון, שיעשה את הופעת הבכורה שלו ועודד אלקיים. גם טברטקו קאלה, סאשה סטוינוביץ', עומר ורד, עידן ויצמן ורועי שוקרוני יערכו את הופעת הבכורה שלהם באדום.

מעבר למשחק מחר, בהפועל עדיין מתעסקים ברצונו של ערן לוי לחזור לקבוצה. הבעלים, יואב כץ, לוחץ על שירזי לקבלו חזרה, וביום ראשון תדון הנהלת הקבוצה יחד עם הצוות המקצועי בעניין. שירזי ככל הנראה יסכים, אך יתנה את הסכמתו בכך ששכרו של השחקן לא יפגע בתקציב הקיים.

הרכב משוער: טברטקו קאלה, עומר ורד, עודד אלקיים, גולן חרמון, אייל טרטצקי, יוסי דורה, עידן ויצמן, גל אראל, סאשה סטוינוביץ', רועי שוקרני, עדן בן בסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully