וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטן: "היינו צריכים להבקיע עוד"

30.7.2010 / 11:17

קפטן מכבי חיפה יודע שהגומלין מול מינסק לא יהיה קל. שחקן בקבוצה: "דבאלשווילי יתפקס בהמשך". מסיללה הפצוע ייבדק

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

"שיחקנו טוב, אבל הייינו צריכים להבקיע עוד שערים, כי אנחנו לא יודעים איך המשחק בבלארוס יתפתח". כך אמר אתמול קפטן מכבי חיפה יניב קטן לשחקנים בחדר ההלבשה לאחר הניצחון על דינמו מינסק (0:1). גם הקשר ליאור רפאלוב השמיע דברים דומים לחבריו, ובחיפה ישנה תחושה כי הקבוצה תוכל להעפיל לשלב הבא, אם כי המשימה לא תהיה קלה.

שחקן בקבוצה אמר הבוקר: "בסך הכל התמודדנו מול יריבה נחותה מאיתנו, מינסק כמעט לא הגיעו למצבי הבקעה ובשלבים מסוימים של המשחק אפילו לא עברו את החצי. אין ספק שבמשחק כזה צריך לכבוש יותר. היה חסר מעט ריכוז של דבאלשווילי ליד השער, אבל צריך לזכור שמדובר בתחילת העונה, ואנחנו מאמינים שבהמשך הוא יתפקס. צריך לזכור שהוא גם הבקיע את שער הניצחון".

בחיפה היו מרוצים מההופעה של עלי עוסמאן, שגילה נוקשות במשחק ההגנה, וגם מיכולתו של גוסטבו בוקולי, שאמר הבוקר לאתר הרשמי של הקבוצה: "העונה יש לנו קבוצה טובה וחזקה, כשכל השחקנים יתחברו אני מבטיח שהאוהדים יהיו מרוצים. יש לנו עכשיו עבודה קשה במינסק, אבל נעשה הכל כדי לעלות שלב".

. בצד ההגנתי אמרו בקבוצה כי ניכר חוסר תיאום בין השחקנים החדשים, על איגנסיו קאנוטו נאמר: "לא הייתה לו הופעה גדולה אתמול, אבל הוא עדיין חלוד ולא בכושר משחק מלא".

בסיום המשחק נכנס אלישע לוי לחדר ההלבשה ואמר לשחקניו: "כל הכבוד לכם". גם הנשיא יעקב שחר נכנס לחדר ההלבשה אבל לא דיבר עם השחקנים. המגן פיטר מסיללה התלונן בפני הצוות הרפואי על כאבים בידו, והוא עשוי לקבל מנוחה משחק גביע הטוטו מול הפועל עכו ביום ראשון.

הגומלין בבלארוס ייערך ביום חמישי הבא, ולפחות על פי ההופעה אתמול לא נראה כי לוי מתכנן שינויים גדולים בהרכב. בינתיים בחיפה ממשיכים לחפש חלוץ רכש, במקרה כזה יחזיר לוי את מוחמד גדיר לשחק באגף. בקבוצה שללו אתמול את האפשרות שעומר גולן יגיע לקבוצה, אך במצב העניינים הנוכחי, שמצבת הזרים מלאה, במועדון עשוים לחזור לאופציית גולן, ובמקביל תיתכן אפשרות בה יעדיפו להתחזק בבלם נוסף.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully