וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל פרנקל בגמר אליפות אירופה

30.7.2010 / 11:10

הקופצת לגובה שיפרה בסנטימטר את שיאה הישראלי וקבעה 1.92 מ' בברצלונה. פרנקל: "ההכנה שעשיתי הניבה פירות"

הקופצת לגובה דניאל פרנקל ממשיכה להדהים, והיום (שישי) היא עלתה לגמר אליפות אירופה באתלטיקה בברצלונה, אחרי ששיפרה בסנטימטר את שיאה הישראלי. פרנקל עברה גובה של 1.92 מ', שהעניק לה עלייה אוטומטית לגמר, שיתקיים ביום ראשון. למרות שהיא לא רגילה להתחרות בשעות הבוקר, פרנקל נתנה הופעה מדהימה ועברה את כל חמשת הגבהים בנסיון הראשון, מגובה התחלתי של 1.78 מ' ועד לשיא הישראלי שעומד כעת על 1.92 מ'. לעומתה של פרנקל, מעיין פורמן אכזבה כשפסלה שלוש פעמים בגובה של 1.83 מ', וסייהמ את מוקדמות הקפיצה לגובה במקום האחרון, עם תוצאה של 1.78 מ' בלבד.

12 קופצות בדיוק עברו גובה של 1.92 מ', ובסיום תחרות המוקדמות אמרה פרנקל הנרגשת: "אני מאושרת שעשיתי זאת. היה לי יום מעולה. ההכנה שעשיתי, בעיקר בזכות פרויקט המקצוענות של שרת הספורט שמאפשר לי להתרכז אך ורק באתלטיקה, הניבה פירות, לפחות במוקדמות בינתיים. אני צריכה קודם להתאושש מהיום הזה, לעשות זאת מהר ולהתחיל להתכונן לגמר בעוד יומיים". מאמנה של פרנקל אנטולי שפרן הוסיף: "היא הגיעה כל כך מוכנה לאליפות הזו שלא היה לי ספק שהיא תעשה את זה. היא עברה 1.92 מ' באימונים יותר מפעם אחת והגובה הזה לא הפחיד אותה. היא נתנה תחרות גדולה. לא כל יום רואים לוח תוצאות כל כך מלא וכל כך חלק".

אירנה לנסקי כשלה הבוקר (שישי) בנסיון לעלות לחצי גמר ריצת ה-100 משוכות לנשים באליפות אירופה באתלטיקה המתקיימת בברצלונה. לנסקי בת ה-39 סיימה את מקצה המוקדמות שלה במקום החמישי, בזמן של 13:41 שנ'. מדובר בתוצאה איטית ב-21 מאיות מתוצאת השנה שהשיגה לנסקי בהדר יוסף, קצת לפני יציאתה לברצלונה. שלוש הרצות הראשונות עלו אוטומטית לחצי הגמר, כאשר המנצחת במקצה של לנסקי הייתה נווין יאניט הטורקיה, שקבעה 12:89 שנ'. ארבע רצות נוספות שקבעו את הזמנים המהירים ביותר עלו לשלב הבא, אך לנסקי לא הייתה בינהן.

ישראלי נוסף שיתחרה היום הוא יוחאי הלוי, שסיים אתמול במקום ה-11 בגמר הקפיצה המשולשת לגברים. הלוי ינסה הפעם את מזלו במוקדמות הקפיצה לרוחק לגברים, כאשר המטרה העיקרית שלו היא לשבור את שיאו הישראלי הטרי, העומד על 7.99 מ'. במקרה כזה, הוא גם יבטיח את מקומו בגמר.

המשלחת הצרפתית הוסיפה לעצמה הבוקר מדליה נוספת בתחרות בברצלונה, כשיוהאן דיניז ניצח בתחרות ההליכה ל-50 קילומטרים, אחרי שעצר את השעונים ב-3:40:37 שע'. גז'גוז' סודול הפולני סיים כמעט שתי דקות אחריו וזכה במדליית הכסף, וסרגיי בקולין הרוסי זכה במדליית הארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully