וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אשקלון - בית"ר ירושלים: מלמיליאן נשאר ללא בלמים

דור בלך

30.7.2010 / 14:15

לרשות מאמן יעמוד סגל של 14 שחקנים (שבת, 17:00, 5+ לייב), מויאל יפתח כבלם. קורנפיין קורא לקהל להצטרף לעמותה

עבור הפועל אשקלון, המשחק נגד בית"ר ירושלים בשבת (17:00, שידור ישיר ב-5+ לייב) הוא חשוב, שכן זהו המשחק הראשון שלה זה יותר מעשור כקבוצת הליגה הבכירה, לאחר ביקור יחיד בשנות ה-90. הקבוצה שהתחזקה במהלך השבועות האחרונים תפתח בהרכב צעיר יחסית, כשמי שאמור להנהיג את הקבוצה הוא קשר מכבי נתניה אשתקד אמיה טגה שהצטרף השבוע.

"חשבו לנו לפתוח את העונה ברגל ימין ולנצח", סיפר טגה לקראת המשחק. "גם אם מזלזלים בו גביע הטוטו הוא מפעל חשוב, ואנחנו רוצים לנצח כל משחק בתור מקצוענים. לי באופן אישית העונה הזו חשובה מאוד וכל משחק בה הוא מלחמה עבורי".

אשקלון תחסר מספר שחקנים ותעלה למשחק עם סגל של חמישה עשר שחקנים בלבד, לאחר שמרבית שחקניה לא עברו בבקרה. שחקניה הזרים של הקבוצה יוכלו לשחק על תקן נבחנים, על אף שחתמו בקבוצה. "זה לא משנה לנו אם יש חסרים", המשיך טגה. "כל מי שעולה לשחק צריך להוכיח את עצמו וה-11 שיעלו מחר צרכים לחשוב רק על ניצחון ולא על מי לא משחק".

בקבוצה זועמים על ההתאחדות שלא איפשרה להם לארח את המשחק באשקלון עקב אי השלמת עמודי התאורה, על אף שהמשחק באור יום. "כבר אישור מגרשים פחות טובים מזה למפעלים חשובים יותר", הסבירו בקבוצה. "חבל שמנעו חגיגת כדורגל בעיר והעבירו את המשחק לאיצטדיון ר"ג המנוכר".

הרכב משוער: סטפן אהורלו; קובי מוסא, יניב אלול, יוסי ביטון, אדיר טובול, שניר גואטה, אמייה טגה, זוראב מנטששוילי, אריק ניארקו, אריק גאוו, עמרי רון.

קורנפיין מעודד את האוהדים להצטרף לעמותה

יושב ראש בית"ר ירושלים, איציק קורנפיין, התייחס לראשונה ליוזמת "עמותת האוהדים", עליה אחראים מספר מאוהדי הקבוצה, שהציבו מטרה לפיה יארגנו 2,000 אוהדים שכל אחד מהם ישקיע סכום של 1,000 שקלים למען המועדון. בתמורה, העמותה מקבלת שליטה של 20 אחוזים במועדון, כאשר עד עכשיו הצטרפו ליוזמה 800 אוהדים.

קורנפיין צוטט באתר הרשמי של בית"ר ירושלים כמי שתומך ביוזמה בלב שלם כשאמר: "עמותת האוהדים זוהי יוזמה מבורכת אשר יכולה לשנות את מערכת היחסים בין מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים לבין אוהדיו הרבים. בית"ר ירושלים זהו מועדון כדורגל שעיקר כוחו נובע מקהל האוהדים הגדול הדוחף את הקבוצה בכל שנה ושנה".

"לאחר מספר פגישות שערכתי עם מייסדי העמותה", המשיך קורנפיין. "התרשמתי לחיוב מהיוזמה ועוד יותר מהרצון וההתלהבות שלהם ליצור תהליך חדש ומהפכני. קצב ההתקדמות עד כה מרשים. אני קורא באופן אישי לאוהדי בית"ר ירושלים לתמוך ביוזמה המבורכת ולהצטרף לעמותת האוהדים. הפעילות שנעשית בנושא זה חשובה ומבורכת, חשוב שלבית"ר ירושלים יהיה ארגון אוהדים מסודר וחזק שיפעל בשיתוף פעולה עם המועדון".

הלילה נרשמה התקדמות במגעים בין בירסחוט לבית"ר בנוגע לטוטו תמוז, אחרי שהבלגים שיפרו את הצעתם, והקבוצות מתקרבות להסכמה. בבית"ר מעריכים שבשבוע הבא ייסגר המשא ומתן לכאן או לכאן, אך במועדון אופטימיים לגבי מעברו של החלוץ לבלגיה.

מלמיליאן לא יכול להשתמש בשחקני הנוער

בית"ר ירושלים המשיכה היום בהכנות לקראת משחקה הראשון העונה נגד אשקלון. אורי מלמיליאן יפגוש בבכורה שלו על הקווים בבית"ר דווקא את האקסית אותה העלה ליגה בעונה שעברה. על הקווים של אשקלון עומד לא אחד מגיא עזורי, שאת פרמיירת האימון שלו עשה בבית"ר ירושלים וגם הצעיד את קבוצת הנוער של המועדון לדאבל, כשרוב שחקני הסגל של הקבוצה העונה היו שחקניו של עזורי באותה עונה.

למלמיליאן צפוי כאב ראש לא קטן כשרק 14 שחקנים צפויים להירשם לסגל המשחק עקב פציעות והרחקות. המאמן יאלץ להסתדר ללא אחיינו וקפטן הקבוצה, אבירם ברוכיאן, שעדיין פצוע, וכמוהו גם הבלם שמוליק קוזוקין, המגנים שי חדד ואבי ריקן והחלוץ תומר נחמני. תומר בן יוסף מורחק ולא יוכל לשחק. מלמיליאן בנה על מספר שחקנים מקבוצת הנוער של המועדון כדי לעבות את השורות, אך אלה טרם עברו בדיקות רפואיות ולא יכולים לקחת חלק באף פעילות.

סרג' איילי, שחתם אתמול בקבוצה, לא יוכל לשחק מכיוון שחוזהו טרם עבר בבקרת התקציבים. משה מישאלוב, מור דהאן, ליאור ראובן ורביד גזל, שמתאמנים עם הקבוצה, לא חתומים בה. מישאלוב קיבל אתמול מבית"ר הצעה על סך 80 אלף דולרים לעונה והוא נוטה לסרב בשלב זה. הבלם מתן בראשי לא נרשם עדיין כשחקן הקבוצה ולא יוכל לשחק אף הוא, כמו גם כריסטיאן אלברז, שטרם קיבל את שחרורו הבינלאומי ממקסיקו.

עקב העדרותם של לא פחות משלושה בלמים והעובדה שלא ניתן להקפיץ בלמים מהנוער, בחן מלמיליאן אפשרות כי הקשר קובי מויאל יפתח בעמדה האחורית לצד שמעון גרשון, ונראה כי כך אכן יהיה. בעמדת המגנים יוסט הקשר השמאלי אביתר ברוכיאן לעמדת המגן, כשמגן קבוצת הנוער אשתקד אלי דסה יפתח בצד ימין. עידן טל יפתח בקישור לצד דריו פרננדז, עמית בן שושן ודן אייבנדר, כשבחוד ישחקו יחד טל משעלי וחן עזריאל.

הרכב משוער, בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, קובי מויאל, שמעון גרשון, אביתר ברוכיאן, עידן טל, דריו פרננדז, עמית בן שושן, דן אייבנדר, חן עזריאל, טל משעלי.

עדכון ראשון: 9:31
עדכון אחרון: 14:15

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully