וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "אם יש חוסר תיאום - נתגבר עליו"

29.7.2010 / 22:46

מאמן מכבי חיפה הסתפק בניצחון הדחוק על דינמו מינסק ולא נלחץ מהבעיות במרכז ההגנה. קטן: "עשינו לעצמנו חיים קשים"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

האם במכבי חיפה עוד יצטערו על ההחמצות הרבות שהיו במשחק הערב (חמישי)? את התשובות נדע בשבוע הבא. סגנית האלופה פתחה באופן רשמי את עונת 2010/11 עם משחק במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית, הייתה עדיפה על פני דינמו מינסק, אך הרבתה להחמיץ ונאלצה להסתפק בניצחון 0:1 משער נגיחה של ולדימיר דבאלישווילי (30). הירוקים נהנו ממשחק טוב של צמד המגנים, עלי עוסמאן ופיטר מסיללה, אבל במרכז ההגנה סבלו מחוסר תיאום בין שי מימון ואיגנסיו קאנוטו.

קטן: "הגענו עד השער ולא כבשנו"

אלישע לוי, מאמן מכבי חיפה, סיכם את המשחק: "היו לנו הרבה הזדמנויות, אבל חשוב מאוד לא לקבל גול. ניסינו לתת יותר משער אחד, לא עשינו את וחבל. זו תוצאה טובה. הגענו להרבה מצבים וכשמשחקים באירופה, צריך לדעת לנצל הזדמנויות. נבוא למשחק השני ואני מקווה שנענשה מה שצריך ונעבור הלאה".

על התיאום בין הבלמים שי מימון ואגינסיו קאנוטו אמר המאמן: "קאנוטו הגיע רק לפני שבוע וחצי והיה בסדר גמור. הוא טיפל בכל הבעיות. תיאום דורש זמן ונתקדם תוך כדי תנועה. היריב לא הגיע להזדמנויות, אם יש חוסר תיאום - נתגבר עליו".

לקראת הגומלין אמר לוי: "בגומלין יהיה יותר קשה, אבל אנחנו מסוגלים לעשות שם תוצאה טובה". לגבי חיזוק אפשרי הוסיף: "היום השתמשנו בכל מה שהיה לנו. אמרתי שאנחנו רוצים להביא עוד שני שחקנים כולל שחקן התקפי עם מהירות. נחפש עד שנמצא מה שאנחנו רוצים. זה היה המשחק הרשמי הראשון שלנו, נתקדם עם הזמן".

הקפטן יניב קטן ביכה את ההחמצות הרבות של חבריו: "יכולנו לעשות תוצאה יותר טובה, לגמור את הסיפור ועשינו לעצמנו חיים קשים. לא ניצלנו מצבים, הגענו עד השער ולא כבשנו. זה קורה. נצטרך להשלים את העבודה שם".

על הקבוצה החדשה: "כל דבר חדש הוא לא כל כך פשוט. יש פה שחקנים מספיק טובים ומוכשרים לעשות את העבודה. למשל, אמיר אדרי היה מצוין היום. אנחנו ממשיכים קדימה. אני לא חושב שמכבי חיפה נחלשה. טבעי ששחקנים מתקדמים ואנחנו רגילים לזה. על השחקנים שהגיעו יש חובת הוכחה לעמוד בציפיות כי כל שחקן שמגיע למכבי חיפה צריך להראות מקסימום יכולת. נקווה שנתחבר כי צפויה שנה לא קלה".

השוער אמיר אדרי, שמילא את מקומו של ניר דוידוביץ' הפצוע: "ההגנה שלנו יחסית חדשה וחוץ ממסיללה מדובר בארבעה שחקני הרכב חדשים. לא ספגנו שערים ולכן ההכרעה תעבור למינסק. אם אגיד שאני מרוצה, אשקר. יכולנו להבקיע יותר משער אחד. אנחנו לא מודאגים, כי ממה יש?". על התיאום בהגנה אמר: "קאנוטו מאוד מוכשר ונהניתי לשחק לצידו ולצד שי מימון. זה רק משחק ראשון שלנו, אנחנו צריכים עוד זמן ויש מקום להשתפר. אנחנו קבוצה חדשה וצעירה".

ולדימיר גולמק, מאמן דינמו מינסק, כבר חושב על השבוע הבא: "אני מאמין שבחמישי לחודש תראו בעצמכם מי תעבור. אני לא רואה חשבון ולא יכול להעריך את הסיכויים לגומלין. אני יכול לומר שתוצאה שלילית היא אף פעם לא טובה. זה לא התפקיד שלי להתעסק ביריבה. המאמן שלהם והעיתונאים יתעסקו בה. אני לא מעביר ביקורת על קבוצות יריבות. באצטדיון במינסק האוהדים שלנו יגיעו והם ייתנו לנו יתרון. אולי בעזרתם נעשה את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully