וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדז: "עד היום לא שוכחים בצרפת את השער של עטר"

דור בלך

29.7.2010 / 18:46

מאמן נבחרת ישראל ביקר באימון מכבי נתניה והזכיר למאמנה את השער המפורסם שכבש בפריס. הקבוצה טרם עברה בבקרה

מכבי נתניה ממשיכה בהכנותיה לקראת פתיחת העונה בגביע הטוטו, במשחק החוץ מול מכבי תל אביב ביום ראשון (21:00, שידור חי ב-5+ לייב). הקבוצה של ראובן עטר, שמחזיקה במאזן של 100 אחוז הצלחה במשחקי האימון, תנסה לשמור על המאזן גם בגביע הטוטו. הנתנייתים זכו היום (חמישי) לביקור של מאמן נבחרת ישראל לואיס פרננדז ועוזרו טל בנין באימון בקופסא. בנין, ששיחק במכבי נתניה, זכה לקבלת פנים חמה וסיפר לצרפתי על התקופה שלו בקבוצה.

פרננדז, שמקפיד לבקר באימוני קבוצות ליגת העל, הסביר את מטרת הגעתו: "חשוב לי להכיר את השחקנים, המאמנים והמתקנים בהם מתאמנות הקבוצות. זה דבר חיובי מאוד". מאמן הנבחרת, כמו כל צרפתי, זוכר עדיין את השער המפורסם של ראובן עטר בפארק דה פראנס: "עד היום לא שוכחים בצרפת את השער הזה של עטר. זה היה אחד הימים הקשים של הכדורגל הצרפתי".

נתניה עדיין לא העבירה את שחקני הרכש בבקרת התקציבים, ואם לא תעשה כן עד יום ראשון, ייאלץ עטר לפתוח רק עם שחקני הבית של המועדון בחיזוק שוער הרכש הבולביאני קרלוס אריאס, שיוכל לשחק על תקן נבחן. מי שצפוי להיות בסגל לראשונה לאחר שהחמיץ את מרבית העונה שעברה הוא הקשר הצעיר חן עזרא, שהתאושש מהקרע ברצועה הצולבת ומתאמן באופן מלא. "אני מרגיש מצוין. כיף גדול לחזור להתאמן ולשחק", סיפר הקשר שאף כבש במהלך מחנה האימונים של הקבוצה בהונגריה. "השערים זה בעצם בונוס על עבודה קשה, מה שבאמת חשוב זה הבריאות ולחזור לכושר כמה שיותר מהר להיות חד על המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully