וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוי אוסוולט עובר לפילדלפיה

29.7.2010 / 20:52

בייסבול: יוסטון והפיליז סיכמו על מעבר של המגיש, שאישר את העסקה למרות סעיף וטו בחוזה. סקוט פודסדניק עובר לדודג'רס

רוי אוסוולט מגיע לפילדלפיה וחובר לרוי האלאדיי. בבוקר יום חמישי דווח ב "פוקס ספורט" יוסטון כי הושג סיכום עקרוני הושג בין הפיליז לאסטרוס, אולם לא היה ברור אם המגיש יאשר את העסקה משום שיש לו סעיף של "נו טרייד" בחוזהו, מה שמאפשר לו לבטל כל סיכום שהושג. אלא שבערב התברר כי אוסוולט הסכים לטרייד ונשלח לפיליז. פילדלפיה חזרה למירוץ לפלייאוף לאחר תקופה לא טובה ונמצאת רק 3.5 משחקים אחרי אטלנטה, לאחר שכבר פיגרה בשבעה. תמורת אוסוולט יקבלו האסטרוס את המגיש ג'יי איי האפ ומספר פרוספקטים.

אלכס רודריגז עדיין מחכה להומר ה-600 שלו, שלא הגיע גם הלילה בניצחון היאנקיז 0:8 על קליבלנד. בכל פעם שרודריגז עלה לצלחת, מאות אוהדים באיצטדיון בקליבלנד עזבו את מושביהם וקיוו לתפוס את ההומר ההיסטורי. א-רוד שמר על חוש הומור לאחר דאבל ואמר: "חשבתי שהחבטה הזו היא מה שיביא לי את ההישג".

לוס אנג'לס דודג'רס העבירה לשורותיה את האאוטפילדר סקוט פודסדניק שמגיע מקנזס סיטי. הסיבה לטרייד היא פציעותיהם של מני רמירז וריד ג'ונסון, שצפויים להיעדר זמן רב. שחקן נוסף שמחליף בית הוא ג'וני פראלטה, האינפילדר של קליבלנד, שעובר לדטרויט תמורת מגיש המיינורס ג'ובאני סוטו (לא התופס של הקאבס).

עדכון ראשון: 29.7.2010, 10:48

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully