וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפועל תצטרך למכור שחקנים אם לא תעלה לאלופות"

האדומים בטוחים שיעברו את אקטובה, אך כישלון יגרור השלכות כואבות. יו"ר הבקרה עופר אורליצקי כבר מזהיר מפני הדחה

עצבים, כך אפשר להגדיר בצורה הטובה ביותר מה שעובר על הפועל תל אביב מסיום המשחק אמש (רביעי) מול אקטובה במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות אמש ועד להמראה היום בצהריים חזרה לארץ ולא רק בגלל תוצאת המשחק. האדומים זועמים מאוד על האירוח של הקזחים עד כדי כך שבסיום המשחק אמש חדר ההלבשה של הפועל התמלא בצעקות כאשר שחקני הקבוצה גילו שיש להם רק מים רותחים במקלחות, וחלקם אף העדיפו לחכות להתקלח במלון. תוצאת המשחק, יחד עם שלל האירועים המביכים באימונים ובאצטדיון לפני המשחק ואחריו, הביאו להתבטאויות חריפות מצד השחקנים. "צריך להחזיר להם על הכל בבלומפילד", אמר אחד מהם. דווקא אלי גוטמן ניסה להרגיע אתמול בסיום בחדר ההלבשה כשאמר: "צריך לשכוח מה שהיה פה ולהתרכז במשחק הגומלין ביום שלישי".

בנוסף לכל האירועים, בהפועל מודאגים וחוששים מאוד מתוצאת המשחק, למרות שהם בטוחים בעצמם: "בבלומפילד ניתן להם בראש", אמרו גורמים בקרב המועדון לאחר המשחק. הסיבות לדאגה מגיעות בעיקר לאור העניין הכלכלי - היה שהפועל לא תעלה לשלב הבתים של ליגת האלופות ההשלכות יהיו מיידיות וכואבות. כבר השבוע אמורה לשבת הנהלת הקבוצה בבקרת התקציבים ולהביא ערבויות לתקציב שעובר את רף 60 מיליון השקלים. יו"ר הבקרה עופר אורליצקי כבר הזהיר השבוע ממצב שהאדומים לא יעברו את שלבי המוקדמות. "תקציב הפועל תל אביב לא יאושר על סמך העפלה עתידית לליגת האלופות", אמר. "הבעלים מוני הראל ואלי טביב יצטרכו להביא ערבויות אישיות כדי לאשר את התקציב. אם הקבוצה לא תעפיל לליגת אלופות, היא תצטרך למכור שחקנים בדחיפות, כי אני לא רואה דרך אחרת שהיא תוכל לעמוד בהתחייבות שלהם לשחקנים, אלא אם כן הבעלים מוכנים לשים מיליונים מכספם האישי".

ואכן אם הפועל לא תצליח לעבור את אקטובה אפילו המקום בליגה האירופית, שהכניס אשתקד כ-15 מיליון שקלים למועדון, לא מובטח. במקרה כזה כל השחקנים הבכירים של האדומים יוצאו לסוג של מכירה פומבית. הפועל לא תוכל לעמוד במשכורות של דגלאס דה סילבה, גילי ורמוט ו-וינסנט אניימה שמוערכות במקרה של אי העפלה בכ-350 אלף דולרים. הדחה תביא לכך שהם יועמדו למכירה למרבה במחיר. הקבוצה גם תצטרך למצוא מקור מימון לעסקת החתמתו של החלוץ בן סהר הנאמדת בכ- 600 אלף יורו. בנוסף, שחקנים כמו איתי שכטר, אביחי ידין וערן זהבי, ששכרם שודרג, יתבקשו כנראה לקצץ והנהלת הקבוצה לא תעמוד בדרכם אם במהלך חלון ההעברות בחודש בינואר תתקבלנה הצעות עבורם. אם לסכם את העניין, אי ההעפלה לשלב הבתים באלופות תגרום לבעיות כלכליות קשות מאוד אצל הדאבליסטית האדומה ועם כל הניסיונות של גוטמן ושל נציג הבעלים, גבי קצרה, להרגיע את האווירה, הפועל תגיע בלחץ רב למפגש בבלומפילד, בתקווה לעבור את אקטובה ולהחזיק את חלום ההעפלה לליגת האלופות חי.

בתוך כך, הקבוצה תסיים את מסע הייסורים שלה בקזחסטן כשתנחת בישראל ב-22:00 לערך. הצוות המקצועי מתכנן ככל הנראה שני שינויים בהרכב לקראת משחק הגומלין, כאשר רומאן רוקי, שגילה יכולת משביעת רצון, ישוב לספסל ואת מקומו יתפוס יוסי שבחון על מנת שהפועל תעבור לשחק בצורה התקפיות יותר מאשר במשחק החוץ. כפי הנראה, גוטמן גם יעשה שינוי בחלק ההתקפי כשסהר אמור לפתוח לראשונה במקומו של מהראן לאלה.

מכירת הכרטיסים למשחק הגומלין מול אקטובה החלה. ב-48 השעות הראשונות נמכרו כ-4,000 כרטיסים מתוך 12 אלף שהופצו להתמודדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully