וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "בבית נוכל לשחק כדורגל שקט"

אחרי ההפסד לאקטובה (1:0), מאמן הפועל ת"א כבר חושב על הגומלין: "התוצאה לא טובה ומקפחת אותנו, נצטרך לבוא רגועים"

הפועל תל אביב איכזבה היום (רביעי) כשהפסידה בחוץ 1:0 לאקטובה הקזחית בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות ונחלצה, הרבה בזכות וינסנט אניימה, מהפסד בתוצאה ממנה כבר לא הייתה דרך חזרה בגומלין בבלומפילד בשבוע הבא. האדומים התקשו להגיע למצבים ונענשו בדקה ה-67 מפנדל מוצלח של סמאט סמאקוב, לאחר נגיעת יד של דגלאס דה סילבה ברחבה. בשבוע הבא יזדקקו האדומים לניצחון בהפרש של יותר משער כדי להמשיך לפלייאוף.

"אנחנו מאוכזבים מהתוצאה", אמר בסיום המאמן המפסיד אלי גוטמן, "במיוחד אחרי המחצית השנייה המצויינת שלנו, בה הגענו למספיק הזדמנויות ולא ניצלנו אותן. בתחילת המשחק הם היו טובים יותר, לא הגיעו למצבים, וככל שעברו הדקות, ובפרט במחצית השניה, אחרי כניסתו של בן סהר, הגענו ל-5-6 מצבים של אחד על אחד מול השוער".

עם זאת, גוטמן יודע שהסיפור רחוק מלהיות גמור, וכשקבוצתו צריכה כעת להירגע ולעשות את המוטל עליה בגומלין. "אין ספק שהתוצאה לא טובה לנו ומקפחת אותנו, אבל אנחנו צריכים לבוא שלווים ורגועים, עם הקו והדרך שלנו, כדי לעשות את המוטל עלינו. המשחק הזה הוא רק מחצית אחת של ההתמודדות. אנחנו צריכים לבוא מוכנים, דרוכים, לשחק חכם ועם הרבה שקט נפשי. אם היה לנו את השקט הנפשי היום היינו יוצאים עם גול, אבל את הדברים האלה נצטרך לעשות בבלומפילד ביום שלישי".

גם קשר הקבוצה גילי ורמוט ניסה להישמע מעודד לקראת הגומלין בשבוע הבא. "אני מאמין שבבלומפילד אנחנו נהיה אלה שנכתיב את הקצב", אמר ורמוט, "ידענו שהם קבוצה טובה, אבל שום דבר לא גמור ולא נוריד את הראש".

איתי שכטר, שהחמיץ מספר הזדמנויות מצויינות במשחק, אמר: "הגעתי לשלושה מצבים ולא הצלחתי לכבוש. בבלומפילד זו תהיה אופרה אחרת. אקטובה זו קבוצה שמשחקת בליגת האלופות והיא לא חלשה בכלל. הקהל שלנו ייתן לנו דחיפה בבלומפילד ונשחק את המשחק הרגיל שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully