וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "מרוצה מהמחנה ומההתקדמות"

הדס גרינברג

28.7.2010 / 13:54

הפועל עכו חזרה ממחנה האימונים בסלובניה והמאמן מרוצה: "שחקני הרכש נקלטו בצורה טובה". פולצ'וק ימשיך להיבחן

הפועל עכו שבה היום (רביעי) ממחנה האימונים בסלובניה שם שהתה 10 ימים. מאמן הקבוצה אלי כהן סיכם את המחנה, במסגרתו סיימה הקבוצה בתיקו מול יריבה פולנית וגברה על יריבה בולגרית: "היה מחנה טוב והייתי מרוצה מהמשחקים ומההתקדמות. השחקנים החדשים, שמעון הרוש, רועי לוי, רן קוז'וך ומוחמד כליבאת, נקלטו בצורה טובה וחלקה. בסך הכל אני מרוצה מהמחנה שעברנו".

על כך שהקבוצה יצאה ללא שלושת הזרים האפריקאים שלה בשל אי המצאת ויזה לאירופה, הוסיף כהן: "אם יש משהוא שפוגם לנו בהכנות זה שהם לא הגיעו, אבל מבחינתי השבוע אני אעשה מיני מחנה עם אימונים יותר אינטנסיביים כדי לחבר אותם לקבוצה יותר טוב וכדי להדביק את פערים".

הקשר הארגנטינאי-יהודי, ניקולאס פולצ'וק, שנבחן במחנה, הגיע עם הקבוצה לארץ וצפוי להמשיך להיבחן בקבוצה. יש לציין כי אם פולצ'וק יצטרף, הוא יחשב בהתחלה לזר וזאת שיסדירו עבורו את הניירות. מעבר לארגנטינאי הקבוצה בוחנת גם קשר סרבי וחלוץ סלובני, עימו כבר פתחה הקבוצה במשא ומתן.

כהן מתכוון לשתף במשחק גביע הטוטו ביום ראשון הקרוב מול מכבי חיפה את הנבחנים הזרים ואז לקבל החלטה, כשהדברים נכונים גם לגבי ג'קו ערפאת, שנבחן בקבוצה לפני היציאה למחנה. היום צפוי לשוב לארץ איברהים עבדול ראזק שלא שהה עם הקבוצה המחנה. החל ממחר תחל הקבוצה את ההכנות לקראת משחק גביע הטוטו נגד חיפה.

  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully