וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: גדיר יפתח נגד דינמו מינסק

28.7.2010 / 14:00

אלישע לוי החליט על ההרכב באירופה (20:45, ספורט1), ואמר לשחקניו: "תעשו את העבודה". קטן לרפאלוב: "אתה מספר 10"

אדריאן הרבשטיין

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: דורון שטיין

במכבי חיפה מתכוננים לאימון המסכם לקראת המשחק הערב (חמישי, 20:45, ספורט1) מול דינמו מינסק. במסיבת העיתונאים לקראת המשחק אמר אלישע לוי: "אנחנו משחקים נגד קבוצה מעולה, עם מסורת. מדובר בקבוצה מוכשרת ומהירה מאוד. נצטרך לבוא ולעשות מה שצריך ולהיות מוכנים לכל דבר".

המאמן התייחס למצבו הפיזי של הבלם הארגנטינאי איגנסיו קאנוטו: "הוא עדיין לא מוכן ב-100 אחוז. כל זר שמגיע הנה צריך להתאקלם למזג האוויר לקבוצה החדשה. קאנוטו יצטרך תוך כדי תנועה ומההתחלה להיכנס לקבוצה ואני מאמין שעוד חודש הוא ירגיש יותר טוב וייראה יותר טוב. במקרה שלו אין לנו הרבה זמן כי במצבת הבלמים יש לנו קצת בעיה כרגע.

"אני מאמין שנמצא את ההרכב המתאים", המשיך לוי, "אני מקווה שנעשה תוצאה טובה. זה הטוב משני משחקים וצריך להיות מוכנים לשניהם. אנחנו רוצים להגיע לשלב הבתים של הליגה האירופית".

הקפטן יניב קטן התייחס לתקופת ההכנה שעברה על הקבוצה: "התקדמנו מאוד, עבדנו על הרבה דברים שהיינו צריכים לשפר בשנה שעברה ואני מקווה שכבר נראה את השיפור. אין ספק שיש הבדל בין ליגת האלופות לליגה האירופית, אבל אסור להקל ראש בשום מפעל. אנחנו מייצגים מועדון גדול, קהל גדול וצריכים לעשות את העבודה.

"עזבו אותנו שחקנים מאוד דומיננטים, אבל אני מאמין שהשחקנים החדשים יעשו את העבודה כמו שצריך ויעזרו לקבוצה להתקדם. אבל צריך זמן, כי כשמגיעים כל כך הרבה שחקנים חדשים, אז צריך סבלנות. עשינו שני מחנות אימונים, התגבשנו ואני מאמין בקבוצה. אנחנו מאמינים בעצמנו ויכולים להגיע לשלב הבתים. יש לנו קבוצה שמתאימה לשלב הזה ונעשה הכל כדי להיות שם".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

הירוקים מתכננים מערך זהיר

אמש באימון המסכם תרגל המאמן אלישע לוי תשעה שחקנים בלבד בנוסף לשוער אמיר אדרי. אדריאן סילבה תורגל מחוץ לעשרה, כאר היום החליט המאמן שאכן סילבה יפתח על הספסל ומי שיעלה על חשבונו הוא מוחמד גדיר. המאמן אמר לשחקנים: "תבואו מפוקסים מהרגע הראשון. צריך לעשות את העבודה כמו שצריך". האימון התבסס על הנעת כדור, תגובות מהירות ומשחקון בו ניצח ההרכב הראשון את ההרכב השני 0:2. את השערים כבשו יניב קטן וליאור רפאלוב. קטן אמר לרפאלוב: "אתה לובש את המספר 10".

אמיר אדרי יפתח בשער, כשעלי עוסמאן יקבל עדיפות בעמדת המגן הימני. שי מימון מועדף על פני אריק בנאדו בעמדת הבלם והוא יפתח לצד איגנסיו קאנוטו. בקישור, ג'ון קולמה וגוסטבו בוקולי יפתחו לצד גדיר, ליאור רפאלוב ויניב קטן. כל אלה ישחקו מתחת לחלוץ אחד, ולדימיר דבאלישווילי.

"הסיבוב הבא יהיה קשה יותר, צריך לעבור שלב כבר עכשיו", אמר שחקן במכבי חיפה. "יהיה חשוב לנו להכריע את המשחק הראשון כדי לצאת רגועים לבלארוס. אחרי הסיוט שעברנו בשנה שעברה עם אקטובה (פיגרה 3:0 בקריית אליעזר והפכה את התוצאה), מי אנחנו שנזלזל בקבוצה כמו דינמו מינסק? עדיף לשחק זהיר". עידן ורד ואייל גולסה ייעדרו כצפוי בגלל פציעות.

השוער ניר דוידוביץ' לא יהיה כשיר למשחק הגומלין בבלארוס, זאת למרות שבמועדון עוד הביעו אופטימיות לגביו לפני הנסיעה לאיטליה. השוער אמיר אדרי זוכה להערכה ותמיכה מצד השחקנים.

הרכב משוער: אמיר אדרי; עלי עוסמאן, איגנסיו קאנוטו, שי מימון, פיטר מסיללה; גוסטבו בוקולי, ג'ון קולמה, מוחמד גדיר, ליאור רפאלוב, יניב קטן; ולדימיר דבאלישווילי.

גולמאק: "חכו ותראו את הקבוצה שלי"

יריבת מכבי חיפה, דינמו מינסק, מגיעה בעיצומו של משבר רציני. שניים מכוכבי הקבוצה, אנטון פוטסילו וסרגיי קיסליאק, התעמתו עם ראשי המועדון בעקבות רצונם לעזוב. פוטסילו, שאמור לעבור בינואר לפרייבורג, הגיע עם חבריו לישראל ואילו קיסליאק נבחן ברובין קאזאן הרוסית, קבוצתו של ביברס נאתכו.

הבלגן הוביל גם להפסד במשחק הליגה האחרון, שלווה בשני מורחקים ועצבים רבים עם ההתרחקות מהמוליכה באטה בוריסוב. המאמן ולדימיר גולמאק מאמין בשחקנים שלו, למרות הכל. "חכו ותראו את היכולת של הקבוצה שלי", הבטיח הערב גולמאק. "מכבי חיפה קבוצה הרבה יותר מנוסה מאיתנו באירופה, אבל אנחנו יכולים להפתיע ונשחק התקפי".

הקשר סטניסלב דרגון הוסיף במסיבת העיתונאים: "אני בהחלט מסתפק בתיקו. אחרי הניצחונות הקודמים בשלב הקודם, הפעם אני מקווה להשיג אפילו חצי".

הרכב משוער: אנדריי גורבונוב, ויטאלי מראחובוסקי, אורליין מונטרופ, סרגיי קונדרטייב, ארטיום בולויצ'יק, סטניסלב דרגון, אולג סטרחנוביץ', אנדריי צ'וקליי, דמיטרי רקיש, אולג ורטילו, אלכסנדר סזנקוב.

עדכון ראשון 11:40 28/7
עדכון אחרון 14:00 29/7

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully