וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסחט ההידקי

יובל קליין

28.7.2010 / 10:29

הידקי אוקג'ימה מרתיח את בוסטון, מאוור חוזר לעצמו, באסטר פוזי מדהים וברט מאיירס פורח. יובל קליין חובט לסייקל

סינגל: לוק סקוט

ה-DH של בולטימור היה פצוע והפסיד החודש 14 משחקים. כשחזר סקוט לדשא, הוא חזר ובגדול. בשבועיים האחרונים הוא העיף חמישה כדורים ליציעים והכניס 10 רצים. רק לשם השוואה, בחודש יוני, בו הפסיד משחק אחד, הוא הכניס אותה כמות של רצים וחבט לשלושה הומרים. עם כל היכולת ההתקפית הטובה של סקוט, האוריולס ניצחו רק פעמיים בשבועיים האחרונים והם הקבוצה בעלת המאזן הגרוע בליגה עם 31:69.

דאבל: ברט מאיירס

כולם וגם אני מדברים על רוי אוסוולט כבר חודשיים - לאן ילך ומי יעשה את הדרך ההפוכה ליוסטון, אבל בגלל דרישות גבוהות מאוד של הג'נרל מנג'ר אד וויד, נדמה שיהיה יותר קל להציל את ברט מאיירס מהספינה הטובעת בטקסס. מאיירס, שחתם כשחקן חופשי ביוסטון אחרי שמונה שנים בפיליז, פירק את הקאבס הלילה. הוא הגיש משחק שלם ושרף 12 חובטים בניצחון הנדיר של האסטרוס 1:6 על מגיש אחר שחם בעונת המלפפונים, טד לילי.

ההחלטה של וייד להחתים את מאיירס הייתה הטובה ביותר שלו בשנים האחרונות. מאיירס במקום ה-12 בנשיונל ליג עם ERA של 3.10, כרגע הטוב ביותר בקריירה שלו. קבוצות המעוניינות בחיזוק הרוטציה ולא רוצות לשלם מחיר כבד יכולות להסתפק במגיש הימני, שכבר ראה שתי סדרות גמר בעברו.

טריפל: ג'ו מאוור

בפגרת האולסטאר עמד ג'ו מאוור על ארבעה הומרים בלבד, ואנחנו מדברים על ה-MVP של האמריקן ליג בשנה שעברה. למרות הנתון הסטטיסטי המאכזב, מאוור היה רגוע והמשיך להתמקד במשחק וחזרתו מפציעה.

שני פרשני ESPN, שחקן העבר ג'ון קרוק והמועמד המוביל לאימון האוריולס, באק שוואלטר, התערבו ביניהם על מספר ההומרים של מאוור בסיום העונה. שוואלטר הימר על כך שהוא ייתן חצי עונה מטורפת וישיג את חוזה באוטיסטה מהבלו-ג'ייז. ובאמת, נדמה שכוחו של מאוור חוזר. ביום שני מאוור חבט חמש מחמש והכניס שבעה רצים הביתה. לא רק מאוור, כל הטווינס התפוצצו עם ניצחון 1:19 על קנזס סיטי. זו הפעם השלישית בהיסטוריה שתופס משיג כזה נתון סטטיסטי התקפי. גם הלילה מאוור והטווינס לא הקלו ראש ברויאלס האומללים וניצחו 2:11, כשמאוור רושם שני דאבלים ושני RBI.

כרגע, ה-MVP עומד על שישה הומרים. הבעיה של שוואלטר היא שבאוטיסטה לא מתכוונן לעצור, כשהוא מוסיף עוד שניים בניצחון טורונטו 2:8 על קבוצתו המיועדת של המאמן-פרשן.

הומראן: באסטר פוזי

תמיד כיף לראות טרייד שעובד טוב לשתי הקבוצות. הג'איינטס העבירו את התופס הוותיק בנג'י מולינה לריינג'רס, ובסן-פרנסיסקו נתנו את המקום לילד בן ה-23 שהחזיר אותם לתמונת הפלייאוף. בחודש יולי, פוזי חבט ב-45.9 אחוז, שלח שבעה הומרים והכניס 23 רצים. בנוסף, הוא נהנה מ-20 חבטות רצופות, כשהשיא לרוקי בסן-פרנסיסקו הוא 22 מ-1959.

בזמן שמרבית הפרשנים מדברים על הכוח האדיר שלו, חבריו לקבוצה מדברים על ילד טוב. כמו שמאט קיין אמר השבוע: "הוא לא שחצן, אבל הוא יודע שהוא שחקן טוב והולכת להיות לו קריירה טובה". בתגובה אמר פוזי: "אני רק משחק את המשחק שלי, לא מנסה לחשוב על דברים כאלה".

הג'איינטס התקרבו לפדרס והם רחוקים 2.5 משחקים. בסן פרנסיסקו יודעים שהם לא צריכים טרייד משמעותי, רק להעיר את הפנדה משנתו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

השקית החומה: הידקי אוקג'ימה

תחתית האינינג השמיני, סיאטל מול בוסטון, אוקג'ימה נקרא לגומה להחליף את דניאל בארד כשהרד-סוקס מובילים 1:2ולסיאטל יש רץ בבסיס הראשון ואפס פסילות. ארבעה סינגלים רצופים של סמוק, קוצ'מן, סונדרס וג'ונסון הפכו את התוצאה והמרינרס ניצחו 2:4. אוהדי הסוקס כבר מחשיבים את המשחק הזה כמשחק ששינה את העונה, המשחק שהוכיח שהבולפן לא פוגע.

לאוקג'ימה, שהיה חלק חשוב מהאליפות ב-2007, יש ה-ERA השלישי הגבוה ביותר בין כל הריליוורים השמאלים באמריקן ליג - 5.81. בנוסף, בתשע ההופעות האחרונות שלו הוא הרשה תשעה ריצות בשבעה אינינגים ושני שליש. התקשורת בבוסטון יצאה אחרי המשחק נגד היפני בגלל שסירב להתראיין, ומיד עלו ספקולציות לטרייד לחזק את הבולפן. למרות זאת, מקומו של אוקג'ימה די בטוח. הרד סוקס מסתכלים על סקוט דאונס מטורונטו, אבל גם היאנקיז בתמונה וזה עלול לעלות את המחיר שלו.

המספר הנוסף:

נייג'ר מורגן מהנשיונאלס גנב פעמיים בסיס הלילה בניצחון נטול שטרסבורג הפצוע. זו הייתה הפעם ה-11 שהוא רושם משחק עם שתי גניבות.

האס קליף לי שוב השלים משחק מלא ולא הרשה הליכה אחת. זו הייתה הפעם השמינית שהוא מגיש מעל שמונה אינינגים ושתיים או פחות הליכות. בכך הוא השווה את שיאו של ג'ו ניירקו מ-1982.

בתחילת השבוע פילדלפיה פיליז רשמה סוויפ ראשון בהיסטוריה בסדרה של ארבעה משחקים על קולורדו רוקיז.

אחרי הנו-נו של מאט גארזה, המטס והפאדרס הן הקבוצות היחידות ללא נו-היטר. אגב, נראה לי מתאים שהומר ה-600 של א-רוד יבוא על חשבונו של גארזה בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully