וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבן כהן מועמד לבית"ר ירושלים

קורנפיין נפגש עם קשר הפועל רעננה אשתקד והציע לו להצטרף, ערן לוי הודיע כי לא ימשיך להתאמן בקבוצה עד שלא יחתום

יו"ר בית"ר ירושלים, איציק קורנפיין, נפגש אמש (שלישי) עם סטיבן כהן והציע לו להצטרף לקבוצה בעונה הבאה. הקשר היהודי-צרפתי שוחרר מחוזהו ברעננה עקב העובדה שהקבוצה ירדה לליגה הלאומית, ויכול להצטרף לבית"ר מבלי שזו תשלם דמי העברה. יחד עם זאת, כהן נמצא כרגע בעדיפות שנייה ויצטרף רק אם ערן לוי לא יחתום בקבוצה. כל זאת בהנחה שטוטו תמוז ימכר לבירסחוט הבלגית או לקבוצה אחרת, שכן אם לא יימכר, לא תוכל בית"ר לצרף אף לא שחקן אחד. תמוז ואמו אורית נפגשו היום לשיחת הבהרה עם איציק קורנפיין בתיווכו של רונן קצב, כשלחלוץ שוב הובהר כי בכוונת הקבוצה למכור אותו.

ערן לוי, מצידו, אף הודיע היום לראשי הקבוצה כי לא יתאמן עד שיחתום על חוזהו בקבוצה, ובהפועל חיפה כבר החלו במאמצים להחזירו לקבוצה אם המשא ומתן עם בית"ר לא יסתיים בהצלחה.

כהן עצמו אוהד בית"ר מילדותו בצרפת, וסיפר למקורביו כי חלומו הוא להצטרף לקבוצה המייצגת את בירת ישראל. בשנה שעברה, לפני שהגיעה הפועל רעננה לטדי, הוא סיפר על כך שהוא נחוש לכבוש כדי להוכיח את עצמו דווקא נגד הקבוצה מהבירה, וכך אכן עשה. כהן מסרב כרגע להתאזרח, עקב חששו מהגיוס לצה"ל, אך הדבר לא יפריע לבית"ר שכן יש לה מקום לזרים. עם זאת, חשוב לציין כי כהן מעדיף באופן עקרוני לשחק באירופה בעונה הבאה ממניעים אישיים.

בתוך כך ימריא היום דריו פרננדס ליוון להפגש עם ראשי פאוק סלוניקי במטרה לחתום בקבוצה. ראשי המועדון הבטיחו לו כי יציגו לו ערבויות למלוא חוזהו, אך אם לא יעשו זאת, יעדיף פרננדס להשאר בבית"ר בחוזה מקוצץ, עקב חששו הכבד מהמצב הכלכלי ביוון ועקב חיבורו למועדון. מור דהאן יתחיל להתאמן היום עם הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully