וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: רוקי יפתח במקום שבחון

הפועל תל אביב סיימה את ההכנות לאקטובה (ד', 19:00), גוטמן: "היריבה מאורגנת ומסודרת". מוחאנוב: "אנחנו סוס שחור"

התחנה השנייה בחלום של הפועל תל אביב להגיע לשלב הבתים של ליגת האלופות מגיעה מחר (רביעי, 19:00, אין שידור) כשהאדומים מתארחים אצל אקטובה הקזאחית, שמפרידה בינם לבין הפלייאוף של מוקדמות ליגת האלופות. האדומים, שצירפו השבוע את בן סהר, מגיעים אחרי הניצחון הכפול על ז'לייז'ניצ'אר וינסו לסיים עם תוצאה טובה בחוץ לקראת הגומלין שייערך בשבוע הבא.

תחת אבטחה כבדה ערכה הפועל תל אביב את האימון המסכם. אלי גוטמן, שתירגל בארץ בחלק מהאימון את רומן רוקי, יפתח עם הצרפתי במקום יוסי שבחון. מלבד הצרפתי, שעבורו זו תהיה ההופעה הראשונה ב-11 של הפועל, גם השוער וינסנט אניימה צפוי לעשות את ההופעה הראשונה שלו העונה במדים האדומים.

יתר ההרכב של גוטמן אמור להישאר זהה לזה שפתח בשבוע שעבר בבוסניה, כאשר סהר, ששחרורו הבינלאומי הגיע, צפוי להיות שותף במשחק, אך יחל אותו על הספסל. לטענת הפועל תל אביב, הקזחים עשו הכל כדי להקשות על הקבוצה, כשבתום שעה של אימון, הם החלו לכבות את האורות ולהפעיל ממטרות למרות בקשות חוזרות של קברניטי המועדון לאפשר את סיום האימון. בנוסף, האדומים טוענים כי המגרש מלא בבורות ברחבות השוערים, דגלי הקרן קרחים מדשא וגם קווי האורך רוויים בקרחות. אנשי המועדון פנו למשקיף של אופ"א כדי לשפר את תנאי המגרש עם מים וחול, וזה הבטיח שעד המשחק ישתפרו התנאים.

עוד לפני האימון התייצב גוטמן במסיבת העיתונאים ואמר: "מיד כשסיימנו את המשימה בבוסניה ושמענו שאקטובה עלתה מול רוסטבי, התחלנו להתכונן וללמוד את צורת המשחק והשיטה בה משחקת אקטובה ואילו שחקנים חשובים יש להם בהרכב. עשינו שיעורי בית טובים עליהם. ראינו את המשחק שלהם נגד חיפה ושתי הקבוצות היו שוות במשחק הראשון. במשחק בחיפה אקטובה שמטה יתרון של 3:0 וזה משמעותי. מדובר בקבוצה מסודרת ומאורגנת עם מאמן טוב".

המאמן נשאל על ידי עיתונאי מקומי מי יקבל שמירה הדוקה, ואמר: "כדורגל הוא משחק קבוצתי ואני לא מתכוון לציין שחקן זה או אחר מאקטובה כיוצא דופן". אותו עיתונאי התעקש לבקש מגוטמן שינבא את תוצאת המשחק, וגוטמן ענה לו בחיוך: "אם היינו יודעים את תוצאת המשחק, לא היינו כאן". הפועל תל אביב תערוך ברביעי אסיפה טקטית נוספת בצהריים, כשבערב היא תצא למשחק באיצטדיון צנטראלני, כשכ-10 אלף צופים צפויים להגיע למשחק, 20 מתוכם אדומים.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, וואליד באדיר, דגלאס דה סילבה, דדי בן דיין, אביחי ידין, רומן רוקי, ערן זהבי, גילי ורמוט, איתי שכטר, מהראן לאלה.

מוחאנוב: "הפועל נראית חזקה יותר עכשיו"

באקטובה נערכים למשחק נוסף נגד יריבה ישראלית. אחרי שבשנה שעברה מכבי חיפה הייתה זו שעמדה מול הקזאחים בדרך לליגת האלופות, הפעם מקווים בקבוצה להתמודד היטב עם הלחץ ולהשיג את הכרטיס לפלייאוף. "יש לנו יריבה שונה, אבל התנאים הם זהים", הבהיר ולדימיר מוחאנוב.

כוונתו של מוחאנוב היא בעיקר למזג האוויר הלוהט בארץ, כשהקזאחים מוטרדים מאוד מההגעה לארץ בשבוע הבא. "הייתם פעם בסאונה? ככה זה מרגיש בישראל במהלך הקיץ", הוא אמר. חם מאוד והלחות גבוהה מאוד. כמובן שהמקומיים רגילים למזג האוויר, אבל לאחרים קשה להתרגל".

בסיבוב השני אקטובה לא הצליחה להרשים, אבל בכל זאת עברה את אולימפי רוסטאבי הגאורגית. אחרי ניצחון 0:2 במשחק הראשון מצמד של סמאט סמאקוב, הגיע הגומלין בגאורגיה שבו אקטובה חילצה שער שוויון בדקה ה-90 וסיימה ב-1:1 אחרי שמוראט טלשב כבש.

"הפסדנו למכבי מהרבה סיבות, מזג אוויר, חוסר מזל והבדלי רמות בכדורגל", הוסיף מוחאנוב. "הפועל נראית חזקה יותר עכשיו, אבל אנחנו סוס שחור. יש לנו הזדמנות לעלות לשלב הבא. כדורגל אהוב בכל העולם מכיוון שלפעמים לא הקבוצה החזקה ביותר היא זו שחוגגת ניצחון".

אקטובה, הרכב משוער: אנדריי סידלניקוב, חליפה בה, אליין בונו, מראט חאירולין, סמאט סמאקוב, אמיל קנז'סארייב, קונסטנטין גולובסקוי, אנדריי קרפוביץ', טיטי אסומבה, ייבגני אברצ'נקו, איבן פריץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully