וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת שוקלת לשחרר את חמודי בריק

27.7.2010 / 18:31

עראבה מקשה על שחרורו של המגן, הקבוצה נחתה ממחנה האימונים, דני לוי: "נתמודד בצמרת", שביעות רצון מזגורי וביטון

הפועל פתח תקוה שוקלת לשחרר את חמודי בריק, בהתאם להחלטה של המאמן אלי מחפוד שאמורה להתקבל בימים הקרובים. סיבה נוספת היא העובדה שקבוצתו, אחווה עראבה, מקשה על שחרורו. ההחלטה התקבלה לאור היכולת הטובה שגילה המגן ניסן אלקלעי במחנה האימונים ולאור האכזבה מיכולתם של בריק ושל עמירן שקלים, שעשוי להיות משוחרר גם הוא. לאחר שתתקבל החלטה בעניין, הסגל של אלי מחפוד ייסגר באופן סופי. שחקן נוסף שעשוי לעזוב הוא עדי מחפוד. גורם במועדון אמר: "ייתכן שנשחרר לפחות אחד מהם, אין החלטה סופית בעניין".

שקלים הגיע בעונה שעברה על תקן שחקן שאמור לפתור את בעיית המגן השמאלי בקבוצה, אבל נפצע ונטל חלק בשלושה משחקי ליגה בלבד, כולם במחזורים האחרונים שלה העונה. חמודי בריק ששיחק בעונה שעברה באחווה עראבה של אייל לחמן, נחשב לשחקן הרכב קבוע בקבוצתו אך לא הרשים במחנה. ההחלטה הסופית בעניינים תתקבל עד סוף השבוע.

החלוץ עידו אקסברד שכבר סיכם לשלוש עונות בקבוצה, האריך את חוזהו לחמש עונות, לאחר פסיקת הוועדה למעמד השחקן בעניינו. דני לוי ותומר סיני החליטו לשלם 180 אלף שקל לבית"ר שמשון תל אביב.

לאחר נחיתת הקבוצה היום ממחנה האימונים בהונגריה אמר לוי: "יש לנו קבוצה חזקה שתתמודד בצמרת. ההרכב הראשון ששיחק במחנה עשה בית ספר לכל היריבות. הפועל פתח תקוה מכוונת גבוה העונה". בקבוצה ישנה שביעות רצון משילובם של ישראל זגורי, דודו ביטון ואוהד קדוסי, שהשילוב בניהם בהתקפה נראה מוצלח בינתיים. גם הבלם גל כהן והקשר ג'וניור ויסה היו ממצטייני המחנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully