וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיאל: "לא מגיע לסלטיק על תקן שחקן אימונים"

27.7.2010 / 13:00

בירם כיאל יצא לסקוטלנד ויחתום לארבע שנים: "הכל תלוי באיך אתאקלם, אין לי חששות". החלוץ מהטמה אוטו יגיע להתרשמות

קובי אליהו

צילום ועריכה: קובי אליהו

דרך צלחה בירם

"זה חלום שהתגשם עבורי, אני מתרגש. לא ישנתי הלילה וגם לא בימים האחרונים. תמיד האמנתי שאני יכול לשחק במועדון בסדר גודל כזה. אני חייב הרבה למכבי חיפה שגידלה אותי ובטוח שאעמוד באתגר". כך אמר הבוקר (שלישי) הקשר בירם כיאל, שהמריא מנמל התעופה יחד עם סוכנו דודו דהאן לסקוטלנד, על מנת לעבור בדיקות רפואיות ולחתום על חוזה לארבע שנים בסלטיק.

כפי שפורסם ביום חמישי, סלטיק ניהלה עם חיפה משא ומתן, אחרי שכבר הציעה לשחקן חוזה של 400 אלף יורו לעונה.
תג המחיר הסופי של השחקן הוא 1.75 מיליון יורו, זאת לאחר שהסכום הראשוני שהציעה סלטיק עמד על 1.4 מיליון יורו. יש לציין כי במידה שכיאל ירשום בעונה הבאה מספר הופעות שסוכם בין המועדונים, חיפה תקבל מענק נוסף המוערך לבין 100 ל-200 אלף יורו.

"הכל תלוי באיך אתאקלם בסלטיק", אמר כיאל על השתלבותו. "אני חושב שאשחק הרבה. אין לי חששות. הגעתי למועדון שכל שחקן היה חולם להגיע אליו. יש לי משפחה וסוכן שדואגים לי. עברתי ממועדון גדול למועדון עוד יותר גדול והשאיפה היא להמשיך להתקדם. אין בי פחדים, אני יודע איפה אני נמצא ולקראת מה אני הולך".

כיאל נשאל לגבי חוסר ההצלחה של ישראלים שיצאו למדינות זרות, בעיקר בלגיה, וחזרו לארץ. "לא אתייחס לכך. זו התנסות ראשונה לי בקבוצה אחרת ואני רוצה להישאר שם הרבה שנים. סלטיק זה מועדון ענק ואני רוצה להיות שם הרבה זמן. תמיד חלמתי להישאר בירוק והחלום הזה התגשם. לא אהיה שם על תקן שחקן אימונים, אעשה הכל כדי להוכיח שמגיע לי. ככה חונכתי במכבי חיפה. ברור לי שיהיה לחץ אבל אני בנוי לזה".

דהאן הוסיף: "אני לא זוכר מתי שחקן ישראלי קפץ לקבוצה כל כך גדולה ולא עבר בקבוצות קטנות. הכול סגור ואנחנו נוסעים לחתום, אבל יש חשש קטן כי זה עדיין לא נעול. קרו לי כבר מקרים בעבר, אז עדיף שלא אדבר יותר מדי".

אביו של השחקן, פריד, שליווה אותו לטיסה אמר: "אני מתרגש. הילד שלי מוצלח ואני גאה בו, הוא הכדורגלן הכי מוצלח במשפחת כיאל. זו גאווה גדולה וצריך להודות למכבי חיפה".

ברוך הבא אוטו?

החלוץ הגנאי מהטמה אוטו (18) צפוי לנחות בסוף השבוע למבחנים במכבי חיפה. כזכור, בשבוע שעבר הביעה הקבוצה עניין בחלוץ הצעיר, ומאוחר יותר, ביום ראשון האחרון, נציגי הקבוצה עקבו אחריו כששיחק במסגרת מוקדמות אליפות אפריקה לנבחרות צעירות. במשחק כבש אוטו את אחד השערים, ובקבוצה החליטו לזמן אותו להתרשמות בסוף השבוע הנוכחי. מי שאחראי להבאת השחקן הוא סוכן השחקנים פיני זהבי.

אם מכבי חיפה תחתים אותו, זה יהיה כהשקעה לטווח ארוך. נראה כי בשנה הראשונה הוא יתאמן בקבוצה הבוגרת ובקבוצת הנוער לסירוגין, ויוכל לעמוד לרשות אלישע לוי במקרה הצורך. החתמתו עדיין כפופה כמובן לאישור המאמן.

במהלך היום צפויה פגישה בין ראשי המועדון לבין פרוספר אזגי, הבעלים של הפועל אשקלון, זאת לאחר שהצדדים סיכמו עקרונית את העברתו של סאדאת בוקארי. כמו כן, אייל שטרכמן עבר היום סופית ורשמית לארחנטינוס ג'וניורס.

עדכון ראשון: 9:00
עדכון אחרון: 13:00

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully