וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרל אואנס חתם בסינסינטי

28.7.2010 / 1:11

הבנגאלס צירפו את התופס הוותיק, שחתם לעונה על סכום של 2 מיליון דולר. הבעלים: "הוא ניצח אותנו, עכשיו שינצח איתנו"

טרל אואנס ישחק בעונה הקרובה עם לא פחות ולא יותר צ'אד אוצ'וסינקו. זאת, לאחר שחתם הלילה (בין שלישי לרביעי) בוסינסינטי לעונה אחת בסכום של 2 מיליון דולר, שיכול להגיע ל-4 מיליון בעקבות ביצועים טובים. בכך יהיו לבנגאלס שני תופסים ותיקים שיפליאו בביצועיהם מחוץ למגרש לא פחות מבתוכו.

"אני חושב שהייתי מעדיף שאואנס יהיה בצד שלנו ולא בצד של היריב", אמר לפני החתימה בעלי הבנגאלס מייק בראון ובכך הודה כי הקבוצה עושה מאמצים לצרף את השחקן הוותיק, "ראיתי אותו מנצח אותנו, תופס תפיסת ניצחון נגדנו, ואני רוצה אותו פה, כדי שהפעם יעשה את זה נגד קבוצות אחרות".

הג'טס חשפו גם הם אפשרות להחתים את אואנס. הקבוצה יצרה קשר עם סוכנו של השחקן דרו רוזנהאוס והתעניינה בצירופו. הג'טס, כזכור, החתימו כוכב ותיק אחר, הרץ לדניאן טומלינסון, מיד לאחר סיום העונה שעברה. עם זאת, כמו במקרה של ג'מארקוס ראסל, עמו יצרו קשר ולא עשו דבר, גם כאן היה מדובר בהתעניינות קלה ותו לא.

מייקל ויק, שהסתבך שוב לאחר תקרית ירי שהייתה קשורה בעקיפין אליו, לא יועמד לדין על ידי הנהלת הליגה. ויק, שחגג את יום הולדתו ה-30 במועדון בווירג'יניה במסיבה שבמהלכה נשמעו יריות, הבהיר את עמדתו בשיחה עם הקומישינר רוג'ר גודל. הוא ציין כי עדיין לא נוקה על ידי ה-NFL.

טנסי תתבע את ליין קיפין ומכללת USC בעקבות החתמתו של קנדי פולה, מאמן הרצים של הקבוצה. בעקבות ההחתמה אמר מאמן הטייטאנס ג'ף פישר על קיפין כי "התנהגותו לא מקצועית".

עדכון ראשון: 27.7.2010, 11:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully