וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוארס עוכב בנתב"ג ושוחרר

26.7.2010 / 12:11

הקשר הברזילאי של הפועל ב"ש עוכב למשך שש שעות בשדה התעופה, אך הורשה להיכנס לאחר שסודרה לו אשרת עבודה

הקשר הברזילאי של הפועל באר שבע, וויליאם סוארס, עוכב הבוקר (שני) בעת נחיתתו בנמל התעופה בן גוריון ורק לאחר כשש שעוץ הורשה להיכנס לישראל. סוארס חזר, יחד עם חבריו לקבוצה, ממחנה האימונים באוסטריה ומיד נעצר וזאת בשל בעיות באשרות השהייה שלו. דוברת המועדון ציפורה חלפון ומנהלת המועדון, פנינה אביטבול, טיפלו בנושא במהירות מול משרד הפנים וארגנו לשחקן אשרת עבודה חדשה. המשמעות היא שסוארס הורשה להיכנס לארץ ולא ייאלץ לחזור לברזיל, כפי שסבר בתחילה. אגב, עוד לפני שהעניין סודר, טענו בבאר שבע כי מדובר בתקלה טכנית בלבד.

באר שבע, שאגב המריאה באיחור של שעתיים וחצי, נחתה הבוקר לאחר חזרתה ממחנה האימון בעירייה האוסטרית סיפילד, בו רשמה שני ניצחונות והפסד אחד, לאא"ק אתונה. לפי הודעה לתקשורת שפרסם המועדון, פיזיותרפיסט הקבוצה אלכס פרישמן הציל נוסע שלקה בלבו ואיבד את ההכרה במהלך הטיסה ממינכן כשביצע בו החייאה. הנוסע נחת בשלום ושב להכרה מלאה.

"היה מחנה טוב, עבדנו קשה", אמר ניר קלינגר לאחר הנחיתה. "הצלחנו לסיים את החלק השני של ההכנה, כלומר גיבוש של סגנון המשחק ולמידה של החומר הקיים. היו במחנה תנאים טובים, למעט המשחק האחרון שבוטל. צריך לחכות ולראות איך גומרים את החלק האחרון של ההכנה, לקראת פתיחת העונה".

בקבוצה טרם החליטו האם לצרף עוד שחקן זר או שמא להישען על הסגל הקיים. כזכור, קלינגר שקל במהלך המחנה האם להחתים שחקן בעמדת הקשר האחורי על חשבון ג'יימס ביסו. בימים הקרובים תתקבל החלטה בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully