וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: "הנסיעה של זנדברג למחנה הייתה מיותרת"

26.7.2010 / 9:22

קשר מכבי פ"ת שהגיע לאוסטריה, לא שותף גם בהפסד לפולוניה ורשה. לובריץ' התבקש לחזור לסרביה, יגיע רק אם יחתום

מכבי פתח תקוה רשמה אמש הפסד בכורה במחנה האימונים באוסטריה, כשנוצחה 2:0 על ידי פולוניה ורשה. אחרי שלושת הניצחונות הקודמים שלה, פרדי דוד המשיך לבחון את הבלם דרקו לובריץ', שנותר הנבחן היחיד בקבוצה, ובניגוד למשחקי ההכנה הקודמים גילה יכולת פושרת. לובריץ' התבקש לחזור לסרביה ויגיע לישראל רק אם יחתום על חוזה. בשלב זה, המגמה היא להחתימו.

שחקנים במחנה סיפרו כי הקשר מיכאל זנדברג, שחתם בסוף השבו שעבר וטס למחנה, הרגיש מיותר. הקשר הגיע לאחר המשחק מול סראייבו (0:3 לפתח תקוה) ובמשחק האחרון לא שותף. "הוא הרגיש כאן מיותר בגלל הנסיעה", סיפרו שחקנים בקבוצה. השינוי היחיד שביצע דוד ביחס למשחקים האחרים היה הכללתו של הבלם ניצן דמארי בהרכב במקום מורד מגמאדוב. לטענת השחקנים, עומר דמארי היה השחקן המצטיין במחנה. גם שחקני הבית רועי בקל ומרואן קבהא מגלים עד כה יכולת טובה ואתמול פתחו בהרכב.

פתח תקוה הודיעה אתמול כי תסבסד את עלות ההסעות לוינטר, שם תשחק הקבוצה בעונה הבאה. מחירי הכרטיסים יהיו אחידים והאוהדים ישלמו 50 שקל לכרטיס. חלק מהאוהדים הצעירים הביעו התנגדות למהלך בטענה שהקהל מורכב בעיקר מבני נוער, שעלות הכרטיס עבורם נמוכה, אך המהלך זכה לתמיכה בקרב רוב האוהדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully