וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א נחתה בקזחסטן וערכה אימון קל

עמית גולשטיין

26.7.2010 / 22:32

גוטמן התריע לקראת אקטובה: "יש להם את הכלים להתקיף". הקפטן, וואליד באדיר: "אנחנו טובים מספיק כדי לעבור"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

הפועל תל אביב נחתה היום אחר הצהריים (שני) באקטובה לקראת המשחק מול הקבוצה המקומית בסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות ביום רביעי. האדומים, מלווים ב-20 אוהדים, ערכו אימון ריצה קל, לאחר הנחיתה והתארגנות קלה במלון. מחר צפוי להתקיים האימון המסכם לקראת המשחק באצטדיון שיארח את המשחק, צנטראלני, שמכיל 13 אלף מקומות, כשלפני האימון תתקיים מסיבת העיתונאים. לפי הערכות מקומיות, צפויים להגיע למשחק החשוב כעשרת אלפים צופים.

באדיר: "אנחנו מספיק טובים כדי לעבור"

למרות שאתמול באימון תרגל אלי גוטמן לסירוגין גם את סהר וגם את רומן רוקי בהרכב, נראה כי האלופה תמשיך באותו הרכב שפתח מול הבוסנים בשני המשחקים, ושני שחקני הרכש ימתינו על הספסל וישתלבו במהלך המשחק. גם ביבאן פרנסמן לא צפוי לפתוח בהרכב, כשוואליד באדיר ימשיך לפתח לצד דגלאס דה סילבה במרכז ההגנה. אגב סהר, השחקן עדיין לא קיבל את השחרור הבין לאומי שלו, ואם השחרור לא יתקבל עד מחר, 24 שעות לפני המשחק, הוא לא יוכל להירשם.

גוטמן אמר לפני ההמראה: "אנחנו יוצאים למשחק חוץ מאוד מאוד לא פשוט. דיברתי עם אנשי חיפה ששיחקו נגדם וראיתי גם את שני המשחקים שלהם מול אלופת גרוזיה. במשחק הביתי שלהם הם היו דומיננטיים מאוד וניצחו 0:2, אנחנו נצטרך לשחק שם חכם. מצד אחד נשחק את המשחק הרגיל שלנו, ומצד שני נצטרך להיזהר כי יש להם את הכלים להתקיף. יש להם בחלק הקדמי כמה שחקנים מאוד טובים, ובכלל אקטובה היא קבוצה טובה ומסודרת שרואים בה טביעת יד של מאמן. זה אתגר גדול בשבילנו".

על הגעתו של בן סהר אמר גוטמן: "אין ספק שהצטרפותו עושה אותי שמח, כל הכבוד להנהלה שידעה לשמור על הסגל מהעונה שעברה ולחזק את הקבוצה. אני חושב שבן ייטול חלק במשחק, אבל לא יפתח".

"אין ספק שזה יהיה יותר קשה מהמפגש מול ז'לזניקאר", אמר הקפטן ואליד באדיר. "נלמד אותם מספיק לפני המשחק ונגיע למשחק מוכנים.יש לנו סגל טוב ושחקנים מצוינים, מתחילת העונה אנחנו נראים טוב, ועשינו מחנה אימונים טוב. אנחנו קבוצה טובה מספיק כדי לעבור את כל המשחקים האלה".

כשנשאל מה תהיה תוצאה טובה מבחינתו אמר באדיר: "אם הייתי יודע מה תהיה תוצאה טובה, הייתי אומר מהי. אנחנו בסך הכל יוצאים כדי להוציא תוצאה טובה ולשחק את הכדורגל שאנחנו יודעים. בעונה שעברה עברנו מסע ארוך באירופה, ויש לנו הרבה שחקנים מנוסים בקבוצה שיודעים מה המטרה שלנו".

איתי שכטר הוסיף: "זה יהיה משחק קשה מאוד מול יריבה חזקה שכבר הוכיחה את עצמה באירופה. נבוא לעשות את העבודה הכי טוב שאפשר. אנחנו נוסעים לשם להוציא תוצאה טובה, הפועל תל אביב שואפת לנצח בכל מקום שהיא מגיעה אליו וניצחון יהיה תוצאה מצוינת, אבל גם תיקו יהיה טוב. אנחנו יודעים שזו קבוצה מוכשרת יש לה דרך, קבוצה שמניעה כדור עם הגנה טובה. אני בטוח שיהיה לנו קשה אבל אנחנו סומכים על הקבוצה שלנו ומאמינים שנוכל לעבור אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully