וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר מצאה מאמן, לפחות זמני

25.7.2010 / 23:41

אליוט טלטשר, שאימן בעבר את פיט סמפראס, יחבור לישראלית בשבועיים הקרובים. יחד עם זאת, נשקלות עדיין אופציות נוספות

חמישה ימים לאחר שמאמנה פאביו ג'יאקופלי החליט לעזוב, מצאה היום (ראשון) שחר פאר מאמן חדש. לפחות באופן זמני. אליוט טלטשר, לשעבר מדורג 6 בעולם, יחבור לטניסאית הישראלית הבכירה בשבועיים הקרובים וילווה אותה בטורנירים בארצות הברית. יחד עם זאת, בסביבתה של פאר הבהירו כי פרט לטלטשר בן ה-50, שאימן בעבר גם את פיט סמפראס, נשקלות אופציות נוספות.

אחרי ששבתה מפעילות השבוע נותרה פאר במקום ה-16 בדירוג העולמי. מחר תפתח פאר את עונת המשטחים הקשים בארצות הברית בטורניר סטנפורד (סך פרסים: 700 אלף דולר), שם תיתקל במשוכה גבוהה במיוחד בדמותה של דניאלה האנטוחובה הסלובקית, שמדורגת 25 בעולם.

דודי סלע, שרשם ירידה נוספת של שני מקומות למקום ה-104, יפתח את טורניר לוס אנג'לס מול קסבייר מאליס הבלגי (57). הראל לוי צנח לא פחות מ-41 מקומות עד למקום ה-197 בעולם, בעוד שנועם אוקון, שניצח הלילה את ג'יימס וורד הבריטי בסיבוב המוקדמות השלישי של טורניר לוס אנג'לס 7:5, 4:6, 3:6, עלה מקום אחד למקום ה-260.

פיש זכה בטורניר אטלנטה

מארדי פיש המשיך בהסתערות שלו לעבר צמרת הדירוג, כשזכה בטורניר אטלנטה אחרי ניצחון 6:4, 4:6, 5:7 על בן ארצו ג'ון אייזנר. פיש, שזכה גם בטורניר ניופורט לפני שבועיים, התקדם בעקבות הזכייה 14 שלבים למקום ה-35 בעולם, ונראה בדרכו לקפיצה נוספת בעונת המגרשים הקשים.

"מעולם לא הייתי בכושר טוב כל כך", חגג פיש אחרי הניצחון. "מעולם לא זכיתי בשני טורנירים באותה שנה, מעולם לא זכיתי בשני טורנירים ברציפות, ומעולם לא ניצחתי עשרה משחקים ברצף, אז זה כנראה שיא הקריירה שלי עד עכשיו ואני מקווה לשפר אותו בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully