וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: אורן יעקב אלופת העולם לקדטיות

25.7.2010 / 21:18

שייטת הלייזר רדיאל הצעירה דורגה ראשונה בקטגוריית הגיל שלה בתחרות שהתקיימה בסקוטלנד. מדובר בתואר שני במשפחה

אורן יעקב שתחגוג בעוד כחודש וחצי את יום הולדתה ה-16, הצטרפה היום (ראשון) לרשימה הישראלית המכובדת של אלופי עולם צעירים ממועדון השייט שדות ים. יעקב זכתה באליפות העולם עד גילאי 17 בדגם האולימפי לייזר רדיאל בתחרות שהסתיימה בלרגאס שבסקוטלנד.

יעקב שסיימה במקום התשיעי הכללי באליפות כולה, עד גילאי 19, פתחה את את מסכת שיוטיה בצורה בינונית כשפסלה בשיוט השני על זינוק מוקדם, אבל ידעה להתאושש יפה כשסיימה את השיוט הרביעי במקום השני, וניצחה את השיוט השביעי שנעל את בית המוקדמות. את ארבעת שיוטי הגמר בבית הזהב היא סיימה במקומות 24, 4, 23 והיום 11 שמיקמו אותה במקום התשיעי הכללי עם 87 נק'. יעקב הקדימה באליפות עד גיל 17 את הגרמנייה ודמייר ב-24 נק'.

אחרי שזכתה במארס השנה במדליית הארד באליפות העולם בדגם הלייזר 4.7 בתאילנד, היא התקדמה לדגם האולימפי (רדיאל) וזכתה בזהב בתחרות היורוקאפ שהתקיימה בגרמניה. אורן היא אחותו של שחר יעקב שזכה לפני שנתיים באליפות העולם ואליפות אירופה לנוער בלייזר 4.7 ושנה שעברה היה סגן אלוף אירופה בלייזר רדיאל, הדגם עליו שטים גם הבנים בנוער, לפני שעוברים לדגם הלייזר הרגיל בבוגרים. חברתה למועדון השייט של אורן יעקב, מאיה גלנץ, בעצמה אלופת העולם 2008 לקדטיות בלייזר 4.7, זכתה בארד בסקוטלנד, 35 נק' חובה אחרי יעקב.

  • עוד באותו נושא:
  • אורן יעקב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully