וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ניצחה את רעננה, השחקנים התלוננו על בושידו

25.7.2010 / 20:12

הקבוצה של מלמיליאן גברה 1:2 על הקבוצה של לחמן משערים של בן שושן וערן לוי, השחקנים זעמו: "הם משחקים כמו חיות"

יח"צ - חד פעמי

וידאו: ספורט 5

בית"ר ירושלים ניצחה הערב (ראשון) 1:2 את הפועל רעננה מהלאומית במשחק אימון תוך הפגנת כדורגל חיובי עם הרבה מאוד התלהבות מצד השחקנים. אורי מלמיליאן פתח עם הרכב קצת שונה מזה שתירגל במחנה האימונים, כשצירף את מתן בראשי ושי חדד הצעירים להרכב. בסך הכל המשחק לווה בהתלהבות גדולה משני הצדדים, כאשר מהצד של רעננה בראשותו של אייל לחמן הופגן משחק לוחם ואגרסיבי. התוצאה הייתה מספר עימותית וחיכוכים בין השחקנים ובין שחקני בית"ר ללחמן וספסל רעננה.

באחד המקרים צעק עידן טל אל עבר לחמן: "אנחנו עושים לכם כבוד שאנחנו באים לשחק נגדכם וככה אתם מתנהגים?". גם סרג' איילי הגיב לאחת הכניסות ואמר כי "הם משחקים כמו חיות". מעבר לכך, מספר שחקנים של בית"ר התלוננו בסיום המשחק על כאבים ומכות יבשות כתוצאה מהכניסות החזקות ונראה כי אופציית משחק האימון הנוסף בית השתיים כבר לא תתממש.

במשחק עצמו בית"ר הייתה טובה יותר ושלטה ברוב דקות משחק. בדקה ה-34 קרן של עידן טל הגיעה לראשו של עמית בן שושן שהעלה את בית"ר ליתרון. בדקה ה-75 קרן מן הצד השני הגיעה לראשו של אבי סבג מרעננה שהישווה ל-1:1. משנדמה היה שהמשחק הסתיים בתיקו, 6 דקות לסיום הסתיימה ערבוביה ברחבה בבעיטת פצצה של ערן לוי מחמישה מטרים שהעניקה לבית"ר את הנצחון.

מי שלא הוזמן למשחק היה רביד גזל, שכל עוד דריו פרננדז שייך לקבוצה ונעשים נסיונות להשאירו, הוא ככל הנראה אינו צפוי להיות חלק מבית"ר ירושלים בעונה הבאה. במידה ופרננדז לא יישאר, גזל צפוי לחזור ולהיות חלק מבית"ר ירושלים בעונה הבאה ובימים הקרובים הדברים יוכרעו לכאן או לכאן. טוטו תמוז, שבמועדון כבר הודיעו כי אינם מעוניינים בו בעונה הבאה לא הוזמן גם כן והציפיה היא כי ביומיים הקרובים יגיעו בית"ר, מכבי חיפה והשחקן להבנות עפ"יהן יחתום השחקן בחיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully