וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרופניק: "היה טוב להיות 10 ימים ביחד"

דור בלך

25.7.2010 / 13:09

בניגוד לאחרות, יש קבוצות ששבו מרוצות ממחנה אימון, כמו מכבי נתניה, שצברה ביטחון, לטענת שחקנים. סבע: "התגבשנו"

עם ארבעה ניצחונות בארבעה משחקי אימון, סיימה אמש (שבת) מכבי נתניה את מחנה האימונים בהונגריה ותנחת היום בישראל. על אף שלא הצליחה לבחון יותר מבלם זר אחד, שגם הוא לא הצליח להרשים, בנתניה יצאו מרוצים מהמחנה ומהגיבוש החברתי בין הקבוצה המחודשת שמהרכבה הראשון בעונה שעברה שרדו ארבעה שחקנים בלבד.

"היה טוב לצאת מהארץ כדי להיות ביחד עשרה ימים", הסביר בלם הקבוצה ליאוניד קרופניק. "המחנה גיבש אותנו גם על המגרש וגם מחוצה לו, נהניתי מכל משחק, אני חושב שהשתפרנו ממשחק למשחק".

מלך השערים של מכבי נתניה אשתקד, אחמד סבע, שהמשיך ביכולתו גם במחנה ועמד בראש הקבוצה מבחינת הכיבושים שב מרוצה אף הוא מהמחנה. "היה מחנה מוצלח, היה גיבוש בין השחקנים החדשים לוותיקים, המקום הוא אחד הטובים לשחקני כדורגל וההצלחה במשחקי האימון הייתה 100 אחוזים, אני מקווה שהדבר יבוא לידי ביטוי גם בליגה ואז זה יהיה מושלם".

"היה מחנה טוב שבו הקבוצה התגבשה, והשחקנים מכירים אחד את השני טוב", אמר קפטן הקבוצה הצעיר אוראל דגני והמשיך את הקו של עמיתיו. "מבחינה מקצועית קיבלנו הרבה ביטחון עם הניצחונות במשחקי האימון, יש עדיין הרבה עבודה ואני מאמין שתהיה לנו עונה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully