וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "המצב לא נוח אבל אני רחוק מייאוש"

25.7.2010 / 15:51

מאמן מכבי חיפה התייחס לעזיבת ארבעה משחקניו: "נראה כאילו הקבוצה ירדה מנכסיה, אך אני אופטימי". נמשך המו"מ על תמוז

אלישע לוי התראיין היום (ראשון) ארוכות לאתר הרשמי של מכבי חיפה והרבה לדבר על עזיבתם של דקל קינן, ז'ורז'ה טשיירה, בירם כיאל ושלומי ארבייטמן.

"מי שמכיר את המערכת בחיפה יודע שמדובר במועדון בעל שם גדול ומסורת ארוכה שהוציא את מספר השחקנים הכי גדול לאירופה" אמר המאמן, "אני גאה ששחקנים מחיפה ישחקו בקבוצות טובות באירופה ומאידך, אני יודע שמכבי חיפה היא חממה לייצור שחקנים מצוינים במקביל. הכי קל לתפקד כאשר כולם נשארים, המצב הנוכחי אינו נוח אבל אני רחוק מייאוש כי אני יודע איזו קבוצה נשארה לי".

"הבאנו ונביא תחליפים", הוסיף המאמן, "ייקח זמן להתארגן אבל זו דרכו של עולם. כולם רוצים להתקדם וגם בקטע הזה חיפה מקדימה. בסופה של הדרך נרכיב קבוצה טובה מאד, חזקה וגאה ואני מדגיש שמטרות הקבוצה נותרו כפי שהיו בעבר, מאבק על כל תואר אפשרי. האופטימיות הגדולה שלי נובעת מסגל השחקנים המצוין שנשאר, מהצטרפותו של הבלם קאנוטו אותו אנו מכניסים לכושר משחק ומחזרתם של אייל גולסה ועידן ורד, שני שחקנים חשובים. אנו מחפשים עוד שחקן-שניים להשלמת הסגל ועם זה נצא לדרך. וזה לא מעט לאור השינויים הדרמטיים".

על פיטר מסיללה אמר לוי: "נכון לעכשיו הוא אצלנו. יחד עם זאת מחפשים לו קבוצה ברמה גבוהה. מגיע לו כי הוא שחקן נפלא. אשמח אם נצליח להשאירו במכבי חיפה. יכולתי לקונן אבל החילופים, הרענון והגעת שחקנים חדשים הם חלק מהמשחק. ככה צריכה להתנהל קבוצה המבקשת לשמור על מעמדה בצמרת הכדורגל. אולי כרגע זה נראה כאילו הקבוצה ירדה מנכסיה אך כמי שרואה את השחקנים מדי יום וחש את הדופק האמיתי, יש על מי לסמוך".

חיפה ביקשה מבית"ר להפחית מדמי העברת תמוז

נציגי טוטו תמוז הודיעו למכבי חיפה כי הם בודקים במקביל למשא ומתן גם מספר אופציות בחו"ל עבור החלוץ. ההערכה היא שבתוך שלושה ימים תיסגר העסקה, לכאן או לכאן. בהתאם לפרסום מהשבוע שעבר, חיפה ביקשה בסוף השבוע מבית"ר ירושלים להפחית עשרות אלפי דולרים כדי "לממן" את ההפרשים בשכר.

חיפה מוכנה לשלם לתמוז לא יותר מ-150 אלף דולר, החלוץ דורש את שכרו בבית"ר – 220 אלף. אם בית"ר תסכים לקזז כ-50 אלף דולר עבור העונה הראשונה וסכום דומה עבור החוזה שלו בשנה השנייה, ייתכן ותירקם עסקה. במצב כזה, תמוז עשוי לעבור לחיפה תמורת 400 אלף דולר בלבד. את השחקן מייצגים רונן וגלעד קצב.

אם בכל זאת עסקת תמוז לא תתבצע, חיפה תנסה שוב לבדוק שוב את אופציית עומר גולן ותהיה מוכנה לשלם יותר תמורת הגעתו. כפי שכבר פורסם, במידה ובן סהר לא יעבור בסופו של דבר להפועל תל אביב (סיכויים נמוכים) חיפה תפנה אליו באופן רשמי. מקורביו של השחקן אישרו כי נשיא מכבי חיפה פנה אליו לפני כשלושה שבועות באופן רשמי.

דרסיליה יעקוב אחרי דינמו מינסק

בירם כיאל הודיע לראשי סלטיק כי הוא מסכים לתנאי השכר שהוצעו לו, 400 אלף יורו לארבע שנים, כששכרו ישתדרג מדי עונה. הבעיה היחידה כרגע היא מספר סעיפים קטנים בחוזה והעובדה שחיפה דורשת להגדיל מעט את ההצעה עבור השחקן. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, סלטיק נכנסה למשא ומתן עם השחקן והציעה למכבי חיפה 1.4 מליון יורו ושכר גבוה מאוד לשחקן, מה שסלל את דרכו לסקוטלנד.

על פי פרסומים בסקוטלנד, אגב, מדובר בהצעה נמוכה יותר בגובה 1.2 מליון יורו, אך בחיפה לא היו מסכימים להצעה כזו. אם כיאל יעבור, חיפה תכניס העונה עד ארבעה מליון יורו ממכירת שחקנים, שמשקפים רווח של מעל שלושה מליון יורו. כיאל יגיע היום לאימון חיפה, עד שתוסדר העברתו.

ההתבטאויות של פיטר מסיללה בסוף השבוע בתקשורת האפריקאית לא הטרידו יותר מדי את ראשי המועדון שטוענים כי טרם הגיעה הצעה רשמית עבור המגן. חיפה תדרוש עבור מסיללה כשני מליון יורו. החלוץ שלומי אזולאי, המיוצג על ידי סוכן השחקנים דודו דהאן, ייבחן היום בקבוצה. החלוץ הגנאי מהטמה אוטו הודיע כי הוא מוכן להגיע למבחנים בקבוצה ומחכה לאישור המועדון.

עוזר המאמן, גיורגי דרסיליה, יצפה היום במשחק של דינמו מינסק לקראת ההתמודדות בין הקבוצות ביום חמישי.

(עדכון ראשון: 9:28)

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully