וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריידי ומאנינג מחכים לבראדפורד

אורי שר

24.7.2010 / 23:52

עולם הפוך: העיכוב בהחתמתו של הרוקי של סט. לואיס מונע מהקוורטרבקים הבכירים להאריך חוזה בפטריוטס ובקולטס

טום בריידי, הקוורטרבק של ניו אינגלנד פטריוטס, הביע תמיהה מדוע קבוצתו לא עושה את "הדבר הנכון" לדבריו ומאריכה את חוזהו, שצפוי להסתיים בסוף העונה הקרובה. זו הפעם הראשונה בקריירה שלו שבריידי יפתח עונה מבלי לדעת את מצבו אחריה, שכן עד כה דאגו הפטריוטס להאריך את חוזהו כאשר נותרו שתי עונות לסיומו. בכך הם הביעו את שביעות רצונם ואת אמונתם בשחקן. חידוש החוזה האחרון נחתם ב-2005, על סכום של 60 מיליון דולר לשש עונות. למרות חרושת השמועות, בריידי לא צפוי להיעדר ממחנה האימונים של הקבוצה בשום שלב.

מבחינת הקבוצה, האופציה לשמור על בריידי אם אכן לא תחתם עמו הארכת חוזה עד לסיום העונה הבאה היא לתייג אותו כשחקן פרנצ'ייז, ובכך לשמור לעצמה את הזכות להשוות כל חוזה שיינתן לו. יש הסכמה גורפת שהשחקן יישאר פטריוט ולא ישחק בקבוצות אחרות.

כמו בריידי, גם פייטון מאנינג נמצא בשנת החוזה האחרונה. אם הקולטס לא יאריכו את החוזה איתו, זו תהיה הפעם השנייה שמאנינג יסיים עונה ללא חוזה חתום. בפעם הקודמת הוא הודבק בתג המועדון לאחר שסיים את חוזה הרוקי שלו ב-2004 וזכה לחוזה תקדימי בסך 99.2 מיליון לשבע שנים (מתוכם 34.5 מענק חתימה, כלומר כסף מובטח). במקרה של מאנינג , ברור שהשחקן בחר שלא להאריך את חוזה הרוקי שלו לפני שיסתיים כדי לקבל חוזה גבוה יותר לפי הערך שלו בשוק.

אצל הפרשנים האמריקאים הוטבע מונח חדש בקשר לנושא – "אפקט סם בראדפורד". לטענתם, החוזה של בראדפורד (לכשייחתם בסט. לואיס) צפוי להיות אף גדול יותר מחוזהו של מתיו סטאפורד מדטרויט - 78 מיליון לשש עונות, 41.7 מתוכם כמענק חתימה) וישפיע על חוזיהם של כל מובילי העמדה, ביניהם כמובן בריידי ומאנינג.

עוד חדשות מהליגה: סט. לואיס הביעה עניין בטרל אואנס ועושה רושם שהתופס הוותיק, שסוכנו דרו רוזנהאוס אמר השבוע כי ימצא בקרוב קבוצה, בדרך למיזורי.

מאמן טנסי ג'ף פישר תקף את מאמן USC ליין קיפין, על רקע גניבת מאמן הרצים של הטייטאנס קנדי פולה. "אני מאוד מאוכזב מההתנהלות שלו", אמר פישר, "בדרך כלל כשמאמן רוצה איש צוות הוא מתקשר למאמן הקבוצה ובודק אתו אם יש אפשרות לשחרור. זהו חוסר מקצוענות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully