וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה סיימה ב-1:1 מול מ.ט.ק בודפשט

שער של עדן בן בסט העלה את האדומים ליתרון, אך הם ספגו מעט לפני המחצית. יואב כץ: "אנחנו עוברים מחנה מוצלח ביותר"

הפועל חיפה ממשיכה בהכנותיה לקראת העונה הקרובה והיום (שבת) סיימה בתיקו 1:1 את משחק האימון מול מ.ט.ק בודפשט. האדומים של ניצן שירזי הובילו 0:1 משער של עדן בן בסט בדקה ה-15, לאחר בישול של שחקן הרכש עידן וייצמן. את השוויון ספגה חיפה מעט לפני השריקה למחצית עקב טעות בהגנה. במחצית השנייה ערכה חיפה שינויים רבים בהרכב והתוצאה נשארה 1:1.

מנכ"ל הקבוצה אפרים גבאי התייחס למשחק: "הייתה לנו מחצית ראשונה מצוינת והקבוצה הגיעה למצבים רבים. במחצית השנייה שולבו מחליפים רבים והמשחק דעך. בכל מקרה, זו תוצאה מכובדת מול קבוצה שהתמודדה בעונה שעברה על אליפות הונגריה והמשך ישיר של המחנה המוצלח שלנו".

לאחר המשחק, פגש נשיא הקבוצה יואב כץ את עמיתו ההונגרי, גאבור ורדיצ'י, והשניים שוחחו בנושאים מקצועיים. לאחר מכן, אמר כץ: "הייתה פגישה מאוד נחמדה עם נשיא הקבוצה ההונגרית", לגבי מחנה האימון של הקבוצה, אמר: "מרגישים שיפור ממשחק למשחק. מדובר במחנה מוצלח ביותר".

מאזן הביניים של האדומים במחנה האימונים עומד על שלושה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו. ביום שני בצהריים תשוב הקבוצה ארצה ותחל בהכנותיה לקראת משחק גביע הטוטו מול עירוני קרית שמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully