וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: טור דה רן

הדס גרינברג

24.7.2010 / 20:18

המאמן שבר שגרה כשהוציא את שחקניו למסע אופניים ברחבי הולנד. הקבוצה תפגוש את גלדבאך ואלברמן במשחק אימון

שחקני עירוני קריית שמונה, הנמצאים במחנה האימונים במירלו, הולנד, ערכו הבוקר (שבת) אימון לא שגרתי, כאשר במסגרתו יצאה הקבוצה למסע אופניים מהעיירה מירלו לכיוון העיר איינדהובן, ובחזרה. את מסע האופניים, שנמשך מספר שעות, ערכה הקבוצה לאחר שאתמול סיימה את משחק האימון השני במחנה מול טופ אוס ההולנדית בתיקו 2:2. שחקניו של רן בן שמעון הובילו 0:2, משערים של אדריאן רוצ'ט ו-ויאם עמאשה אך בדקות הסיום הצליחו ההולנדים להשוות. לעמאשה היה זה השער השני במסגרת המחנה כשהוא כבש גם מול פ.צ. איינדהובן מהליגה השנייה בהולנד.

ביום ראשון תערוך הקבוצה את משחק האימון השלישי והאחרון שלה במחנה, כשתתעמת עם בורוסיה מנשנגלדבאך מהבונדסליגה. במסגרת המשחק צפויה הקבוצה לפגוש את גל אלברמן. כזכור הקשר הישראלי, שהוצב ברשימת העברות של גלדבאך, היה מועמד למכבי והפועל תל אביב, כשאף לפני ימים ספורים הבהירו לו במועדון הגרמני כי אם יקבל הצעה, הרי שהם לא יעמדו בדרכו. לקשר הישראלי סיכוי לשחק נגד קרית שמונה כיוון שהסגל הבכיר של גלדבאך שיחק היום (שבת) במשחק אימון נגד ונלו.

ביום שני צפויה הקבוצה הצפונית לסיים את מחנה האימון שלה ולשוב לישראל. כבר ביום שבת הבא תחל קרית שמונה רשמית את העונה כשתארח את הפועל חיפה במשחק במסגרת גביע הטוטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully