וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי: "כולם מכירים את היכולת האמיתית שלנו"

קשר הפועל תל אביב לא מודאג מהתצוגה החלשה בבוסניה: "נגיע מוכנים לאקטובה". אניימה צפוי לפתוח, סהר לא התאמן

הפועל תל אביב ערכה היום (שבת) אימון נוסף לקראת המפגש ביום רביעי הקרוב מול אקטובה במסגרת שלב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות. הבשורה שיצאה מהאימון היא שהשוער וינסנט אניימה ערך אימון מלא וככל הנראה יפתח בין הקורות ביום רביעי. אם השוער אכן יפתח במשחק המשמעות היא שהניגרי יישאר לפחות עד ינואר בקבוצה, ואז יחד עם סוכנו פיני זהבי יחפש קבוצה שתקלוט אותו באירופה.

בניגוד לאניימה, בן סהר לא הגיע היום לאימון האדומים. מספר סעיפים בחוזה עדיין מעכבים את החתמתו במועדון, ובקבוצה מקווים כי עד מחר יחתום החלוץ על החוזה ויצטרף למסע של הקבוצה לקזחסטן. בהפועל ובסביבתו של השחקן מדגישים כי אם השחרור הבינלאומי לא יגיע עד יום שני, המועד האחרון לרשום את סהר למפגשים מול אקטובה, באפשרות שני הצדדים לחזור מהעסקה.

לקראת המשחק, נראה כי גוטמן לא מתכוון לבצע שינויים בהרכב הראשון מלבד הצבתו של אניימה בשער, כאשר שני הזרים החדשים של המועדון, רומן רוקי וביוואן פרנסמן, צפויים להמשיך לשבת על הספסל. האדומים מנסים לא לדאוג מהיכולת אותה הציגו במשחק הגומלין בבוסניה ביום רביעי ומאמינים כי מול אקטובה הדברים יראו אחרת.

"היה לנו משחק לא קל, ואפילו קצת קשה לגשת אליו מבחינה מנטלית אחרי שהובלנו 0:5 מבלומפילד", הודה הקשר ערן זהבי. "גם המשחק עצמו היה קשה כי לא ציפינו שהם יהיו כל כך טובים כמו שהם היו, אבל אני שמח שעברנו את המשחק הזה עם ניצחון. זה נכון שראו הפועל תל אביב לא מספיק טובה, אבל אני מאמין שזה לא יראה ככה גם ביום רביעי מול אקטובה בקזחסטן וגם במשחק הגומלין בבלומפילד בשבוע לאחר מכן. כולם יודעים מהי היכולת האמיתית שלנו וברור שהיכולת מהמשחק האחרון לא תספיק מול אקטובה".

למרות היתרון של האדומים על הנייר, זהבי רחוק מזלזל ביריבה: "בליגת האלופות אין קבוצות חלשות, וראינו איך אקטובה עשתה חיים קשים מאוד למכבי חיפה בעונה שעברה. נבוא מוכנים למשחק, נעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר במהלך הימים שיש לנו עד המשחק ואני מאמין שנדע עליהם הכל עד המשחק בכדי לעבור אותם".

על עומס המשחקים כבר בתחילת העונה הוסיף הקשר: "אין מה לעשות. זו תקופה של קצת לחץ של משחקים וטיסות, אבל כל אחד רוצה להיות במצב שלנו ולהיות בלחץ בגלל השתתפות במוקדמות ליגת האלופות. אנחנו עושים את זה בכיף ונהיה מוכנים למשחק ביום רביעי".

אגב, אקטובה הפסידה היום 2:1 לאיטריש פבלודר במסגרת המחזור ה-20 בליגה הקזחית. באקטובה ביקשו לדחות את המשחק, אך ההתאחדות הסכימה רק להקדימו ביום. מוראט טלשב כבש לזכות האלופה הקזחית, שירדה למקום החמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully