וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקל קינן קיבל רישיון עבודה

22.7.2010 / 16:49

ההתאחדות האנגלית קיבלה את הערעור שהגישו נציגיו של הבלם לאחר שהבקשה הראשונה נדחתה בשל החוסר בהופעה בינלאומית אחת. המשמעות - קינן יוכל לממש את הסיכום ולשחק בעונה הקרובה בבלקפול

בלם מכבי חיפה בעונה החולפת, דקל קינן (26), קיבל היום בצהריים (חמישי) הודעה מההתאחדות האנגלית לפיה מוענק לו רשיון עבודה וחוזהו בבלקפול האנגלית תקף. סוכניו, רונן וגלעד קצב, אישרו את הידיעה. רונן קצב מסר בתגובה: "קינן יוכל לשחק באנגליה בעונה הבאה". כזכור, עד אתמול קינן טרם קיבל את הרישיון המאפשר לו לשחק באנגליה לאחר שכבר סגר לשנתיים בבלקפול האנגלית.

על פי נתונים שקיבלה ההתאחדות האנגלית, המנפיקה רישיון עבודה לשחקנים שברזומה שלהם 75 אחוז מהופעות הנבחרות הלאומית בשנתיים האחרונות, לקינן חסרה הופעה אחת על מנת לקבל רישיון עבודה. נציגיו של קינן טענו כי בקרוב מאוד קינן יוכל להשלים הופעה נוספת בנבחרת. בלי קשר, הם הציגו אישור מההתאחדות הישראלית המאשר כי הוא נעדר ממספר משחקים בשל פציעות או הרחקות.

כאמור, בדיון שנערך היום, שהיה בעצם ערעור לאחר שבקשתו הראשונה של קינן נדחתה, קיבלה ההתאחדות האנגלית את טענות באי כוחו של הבלם ואישרה לקינן רישיון עבודה. כעת, הבלם יוכל להצטרף רשמית לשורות העולה החדשה לפרמיירליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully