וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבחון: "על הנייר, צריכים לעבור את אקטובה"

הפועל ת"א שבה לארץ לאחר הניצחון בבוסניה ויוסי שבחון כבר חושב על היריבה הבאה. אניימה: "50 אחוז סיכוי שאשאר כאן"

הפועל תל אביב המשיכה אמש (רביעי) את המסע שלה לעבר שלב הבתים של ליגת האלופות כאשר גברה על אלופת בוסניה ז'לייז'ניצ'אר 0:1. האדומים העפילו לסיבוב הבא מול אוקטובה, אלופת קזחסטן, כשהמפגש ביניהן אמור להיערך ביום רביעי הקרוב בישראל. האדומים מרוצים מאוד מעצם העפלה ומקווים לעבור גם את הסיבוב הבא כאשר רואים באוקטובה יריבה עיקשת.

מעבר לכך, בהפועל יעשו מאמצים היום לסיים את עסקת בן סהר. למרות שכבר יש סיכום בין המועדונים שהפועל תשלם לאספניול כ-100 אלף יורו עבור השאלה ובתמורה תקבל הקבוצה עשרה אחוז ממכירה עתידית, עדיין אין סיכום בין סהר לאספניול ובין החלוץ להפועל. מה שמעכב את הגעתו של סהר היא העובדה כי עדיין לא סוכם איך הוא יקבל את שכרו, שעומד על כחצי מיליון יורו, זאת משום שהוא ישוב לארץ ייחשב כחייל ולא יוכל להרוויח יותר מ-50 אלף שקל בעונה.

יתרה מכך, הפועל עדיין מתעקשים על אחוזים גבוהים יותר במכירה עתידית ולכן אין עדיין סיכום סופי בין כל הצדדים. האדומים גם מתעקשים על שחרור בין לאומי לחלוץ עד יום ראשון בכדי שיוכלו לרשום אותו למשחק מול אוקטובה. סהר אמר אתמול לקרוביו: "אני מקווה שהכל יסתדר ביומיים הקרובים". לא מן הנמנע שבסופו של דבר אם כל הדברים הללו לא יסתדרו החלוץ לא יעבור להפועל. "אנחנו רוצים לראות אותו כבר בקבוצה", אמר אחד האדומים אתמול לאחר המשחק. "עם בן תהיה לנו התקפה קטלנית".

חוץ מסהר, בהפועל יתעסקו גם בחוזהו של וינסנט אניימה שאמור לשוב היום לארץ יחד עם משפחתו. אם השוער לא יציג הצעות חדשות מקבוצות מאירופה, ככל הנראה יישאר עד לינואר כאשר בחלון ההעברות הבא סוכנו, פיני זהבי, ינסה למצוא עבורו קבוצה באירופה. מה שמטריד את ראשי הפועל היא העובדה שהשוער מאותת כי איננו מתלהב מהישארותו בארץ ובנוסף הפועל לא תרוויח על עסקתו סכום גדול ולכן אם יציג הצעה רצינית ככל הנראה ישוחרר.

דה סילבה: "ידענו לנצח וזה הכי חשוב"

האדומים נחתו אחר הצהריים בישראל ויחלו להתכונן למשחק בקזחסטן מול אקטובה (רביעי, 19:00). "רצינו לסגור את הסיפור ועשינו את את העבודה", אמר הקשר יוסי שבחון. "הבטחנו את העלייה לשלב הבא וזה מה שחשוב. עכשיו הפנים לאקטובה. על הנייר אנחנו צריכים לעבור, אבל הנייר לא מבטיח לנו כלום. אקטובה היא נעלם, אבל גם על הבוסנים לא ידענו כלום והצוות המקצועי הכניס אותנו לעניינים. גם אם סהר ואניימה לא ישחקו, נעשה את העבודה בצורה הטובה ביותר".

כובש שער הניצחוןף דגלאס דה סילבה, הוסיף: "אני אוהב לתת גולים. לא שיחקנו כל כך את המשחק שלנו, אולי בגלל ה-0:5 בבבלומפילד, אבל ידענו לנצח וזה הכי חשוב". לגבי בקשת האזרחות: "אני פה כבר הרבה שנים והגיע הזמן שייתנו לי את אזרחות. הגשתי בקשה ואני יודע שעושים כל מה שאפשר כדי שאסייע לנבחרת".

גם השוער וינסנט אניימה שב לארץ לאחר שקיבל מספר ימי חופש בניגריה. עם נחיתתו, התייחס אניימה לעתידו: "יש 50 אחוז סיכוי שיישאר והדברים תלויים בסוכן שלי וגם במשפחתי. קיבלתי תמיכה מדהימה מהאוהדים של הפועל תל אביב. אני אוהב את המועדון, אבל חלומו של כל שחקן הוא להתקדם ולעשות את הצעד הבא". על הסיכוי שישחק עם האדומים בשלב הבתים של ליגת האלופות אמר השוער: "אם אלוהים יחליט, הצעד הבא יהיה עם הפועל. יש לי חוזה בהפועל ואני מכבד אותו".

עדכון ראשון: 9:47

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully