וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוכיאן: "זו תהיה השנה של הסמל של בית"ר"

דור בלך

22.7.2010 / 7:27

בית"ר ירושלים שבה ממחנה האימונים וברוכיאן מבטיח: "הגיע הזמן שנחזיר את הבית"ריות". עמותת האוהדים יוצאת לדרך

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מראה לא שגרתי היה הבוקר (חמישי) בנמל התעופה. בית"ר ירושלים שבה לישראל אחרי מחנה אימונים, ובנתב"ג השתרר שקט לא אופייני, בטח לא לאחד הקהלים הרועשים והססגוניים בישראל. האוהדים, שמחו על התנהלות ההנהלה, תלו שלט בנתב"ג שהאשים את יו"ר הקבוצה איציק קורנפיין במחאה: "תשאלו את קורנפיין איפה כל האוהדים".

"כן, שקט פה, בניגוד לשנים עברו", הודה בלם הקבוצה שמעון גרשון, "קראתי בעיתון שאמור להיות שקט. אבל גם ככה מאוחר, אולי האוהדים כבר ישנים". לאחר מכן התייחס גרשון לאווירה בקבוצה: "יש הרבה שחקנים צעירים רעבים וטובים. יש תחושת טובה, יש פה סוג של הרמוניה, לפי איך שזה נראה בינתיים. מוקדם לדבר על ציפיות, נתקדם ונראה".

אבירם ברוכיאן יודע ש"יש לאוהדים איזשהי מחאה, ואני באמת מקווה שזה יסתדר, כי השנה אנחנו צריכים את כולם ביחד".

בנוגע למחנה אמר ברוכיאן: "באנו ללמוד את אורי, ושהוא ילמד אותנו, נקווה שהשנה נראה בית"ר לוחמת, בית"ר רצה. כמו שקורנפיין אמר, הגיע הזמן שנחזיר לקבוצה את הבית"ריות. זו תהיה שנה של הסמל".

חמשת השחקנים שיצאו ללא חוזה למחנה האימונים - רביד גזל, ערן לוי, ליאור ראובן, סרג' איילי ומשה מישאלוב צפויים לדרוש מקורנפיין הבהרות לגבי מעמדם בקבוצה. לבית"ר כרגע אין כסף כדי לצרף אף אחד מהם, אך בהנהלת הקבוצה מעריכים כי לאחר מכירת תמוז והפרידה הצפויה מדריו פרננדז ואולי גם מכריסטיאן אלברז, וע"י מציאת משקיע נוסף, יוכלו לצרף אחד או שנים מהם.

עמותת אוהדי בית"ר ירושלים יצאה היום לדרך באופן רשמי, במטרה לגייס כשני מיליון שקלים ולרכוש 20 אחוז ממניות הקבוצה, בצורה הדומה לדרך הפעולה בברצלונה, בה לכל חבר זכות הצבעה. הבעיה בעמותה, שהוקמה בעזרת ארגון "היציע", היא שחבריה יהיו צרכים לגייס סכום גבוה כל שנה על מנת להמשיך ולהחזיק בקבוצה.

כרגע, נמכרת חברות במחיר של 1,080 שקלים לעונה, כך שכ-2,000 אוהדים צרכים להתגייס לעמותה על מנת לרכוש את החלק בקבוצה, כשחברות בעמותה לא מקנה לחבר בה מנוי לעונת המשחקים, אלא רק הנחה ברכישתו. על פי חזונם של האוהדים, הם יתפקדו כאחד מחמשת חברי קבוצת הניהול שמנסה קורנפיין להקים, כשנכון לעכשיו היו"ר הצליח לגייס אליה את איש העסקים בני סיוון. שמוליק צ'רנוחה, שמוליק לוי וארצי בן יעקב כבר הודיעו שיתמכו בעמותה, כשגם אנדי רם, שלום מיכאלאשווילי, ירון אילן, וחנן סביון הודיעו כי יצטרפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully