וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "לא כל משחק ניתן הצגות כמו בבלומפילד"

מאמן הפועל תל אביב לא נבהל מהיכולת ב-0:1 על ז'לייז'ניצ'אר. ורמוט: "ראינו שהם לא הקבוצה החלשה ששיחקה בבלומפילד"

הפועל תל אביב לא הרשימה במיוחד, אבל בהחלט עשתה את העבודה וניצחה היום (רביעי) 0:1 את ז'לייז'ניצ'אר בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות. האדומים השלימו ניצחון 0:6 בסיכום שני המשחקים, אחרי ה-0:5 בשבוע שעבר בבלומפילד ועכשיו יתחילו אלי גוטמן ושחקניו להתכונן למשחק מול אקטובה הקזחית בסיבוב המוקדמות השלישי. הדאבליסטית הישראלית תקווה לצאת לקזחסטן עם שחקנה החדש, בן סהר, שיוכל ליטול חלק במשחק במידה ויירשם בקבוצה עד יום שני הקרוב. משחק החוץ ייערך ביום שלישי הקרוב באצטדיון "אקטובה סנטרל", והגומלין ב-3 באוגוסט בבלומפילד.

אלי גוטמן אמר בסיום: "לא בכל משחק ניתן הצגות כמו שנתנו במחצית הראשונה בבלומפילד. כנראה שהגענו למשחק עם ה-0:5 בראש ומה שלא עשינו בצוות המקצועי לא עזר, זה תמיד נשאר איפה שהוא אצל השחקנים בראש. כדורגל גדול לא הצגנו, כולם יודעים שאנחנו יכולים יותר, אבל אנחנו לא מכונות. רק רצינו לעבור את המשחק בשלום ועשינו את זה, חוץ מכרטיס צהוב של זהבי. אם היו אומרים לי לפני שנעבור אותם 0:6 הייתי קונה, לא חשבתי שזה יהיה כל כך מוחץ".

מאמן האדומים התחיל לחשוב כבר על היריבה הבאה: "לא צריך לפחד מאקטובה, אבל היא בהחלט קבוצה חזקה. דיברתי עם אנשים ממכבי חיפה וגם הם אמרו לי שמדובר בקבוצה מצוינת. אני לא זוכר קבוצה שהובילה 0:3 בקרית אליעזר ולא כל קבוצה מסוגלת לעשות את זה. מדובר בקבוצה רצינית מאוד, וזו תהיה התמודדות קשה".

גם קשר הקבוצה גילי ורמוט התייחס לניצחון החוץ וההעפלה לשלב השלישי במוקדמות ליגת האלופות: "עמדנו במבחן התוצאה וראינו שהם לא הקבוצה החלשה מבלומפילד. אני שמח שעברנו שלב, מהערב נתחיל לחשוב ולהתכונן למשחק מול אקטובה".

כובש השער דגלאס דה סילבה נשמע מרוצה מאוד: "היה הרבה יותר קשה היום, אני שמח שכבשתי ואנחנו חוזרים לארץ עם ניצחון". דה סילבה כמובן לא שכח להודות לעשרות האדומים שהגיעו לבוסניה: "תודה לאוהדים שליוו אותנו לבוסניה אפילו אחרי התוצאה מהשבוע שעבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully