וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עצוב שככה מתנהגים לטוטו תמוז"

שחקן בבית"ר הגיב למחלוקת בין קורנפיין לחלוץ. "מפתיע שדווקא איציק עושה דברים כאלה". פאוק מעוניינת בפרננדז

על אף שלא יצא עמם למחנה האימונים, ולמרות שהוא אחד משחקני הרכש בקבוצה המורכבת בעיקר משחקני בית שגדלו יחדיו, הצורה המחפירה בה מתנהגת הנהלת בית"ר לטוטו תמוז לא נעלמת מחבריו לקבוצה. "זה פשוט עצוב שככה מתנהגים לשחקן במועדון", מספר אחד משחקני הבית הבכירים שנמצא כעת בגרמניה. "זה לא משנה אם הוא שחקן בית או לא, הוא שחקן וצריך לכבד אותו. מפתיע שדווקא איציק, שהיה שחקן בעצמו, עושה דברים כאלה. מעבר לעובדה שזה לא לעניין, זה מפחיד שהקבוצה שלך מתנהלת ככה. היום זה טוטו תמוז, מחר זה אתה".

בינתיים המריא היום מנהלו של דריו פרננדז, לירן עטיה, ליוון כדי להיפגש עם נציגי פאוק סלוניקי המעוניינים בשחקן. כזכור, היוונים התעניינו בקשר הארגנטינאי כבר לקראת סוף העונה שעברה, לאחר ששיחק ביריבתם העירונית אריס. בבית"ר מקווים כי הקשר אכן יגיע לסיכום שם מכיוון שהקבוצה אינה יכולה לעמוד בחוזה העתק שלו שעומד על סכום של כ-600 אלף יורו לעונה. בית"ר תשחרר אותו בחינם.

הדאגה העיקרית של בית"ר היא כי פאוק לא תשלם לפרננדז את מלוא שכרו, ובית"ר תאלץ להשלים את הפער. כזכור, אם לא תצליח הקבוצה למכור את טוטו תמוז ולהפטר מחוזיהם של כריסטיאן אלברז ופרננדז היא תתקשה לפתוח את העונה עם הסגל הנוכחי, לא כל שכן לחז את הקבוצה, אלא אם תמצא משקיע, מעבר לבני סיוון שמתכוון לתרום כמה מאות אלפי שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully