וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: מכבי אשדוד בליגת העל

איתן נוח

21.7.2010 / 17:01

לאחר שויתרה מ.כ הבקעה על העלייה לליגת העל, אושר סופית כי אשדוד תחליפה. קופל: "המנהלת תהיה סבלנית ותומכת"

בהמשך לפגישה שנערכה בין ראשי קבוצת מכבי אשדוד וגורמים בכירים בהנהלת העיר, ליו"ר מנהלת ליגת העל בכדורסל, אבנר קופל ויו"ר איגוד הכדורסל שי שני, הוחלט באופן רשמי כי הקבוצה תשחק בעונה הבאה בליגת העל. בהתאם לתקנוני איגוד הכדורסל ומנהלת הליגה, הביעו ראשי אשדוד את רצונם, תוך מתן בטחונות וערבויות כספיות ליכולתם הכלכלית לשחק בליגת העל. כמו כן, עליית הקבוצה לליגת העל הותנתה בהגדלת קיבולת האולם הקיים, בקשה שהתקבלה בהבנה על ידי בכירי העירייה.

עם הצטרפותה של אשדוד לליגת העל, יהיו בליגה 10 קבוצות אשר לכולן תקציב גבוה מ- 4.5 מיליוני שקלים, שהוצב כתקציב המינימום לליגת העל לעונת המשחקים הקרובה, כאשר לרוב הקבוצות יהיה תקציב של יותר משישה מיליוני שקלים, לראשונה במנהלת הליגה. במנהלת רואים בחיוב את ההליך של הגדלת תקציב המינימום והגדלת קיבולת האולמות כמו בגן-נר (שלבים סופיים), חיפה (שנמצא בהליך של הגדלה ל-5,000 מקומות), נתניה (שעומד בפני הרחבה), בניית 'הארנה' בירושלים וכמובן אשדוד.

יו'ר איגוד הכדורסל, שי שני אמר לאחר ההחלטה על עלייתה של אשדוד: "אני מאחל לאשדוד הצלחה יתרה בליגת העל. כעיר החמישית בגודלה בישראל, מן הראוי שתהיה קבוצה בליגה הבכירה כפי שיש לה בכדורגל, בכדורסל הנשים ובהישגים המדהימים שמשיגה העיר בענף השחייה. אני שמח שעיריית אשדוד התחייבה שלא לפגוע בתשתיות ובקבוצות הנוער והילדים ואף להרחיב את פעילותן, זה מבחינתנו היה התנאי החשוב ביותר".

אבנר קופל יו"ר מנהלת הליגה אמר בתגובה: "אנו מקבלים את העיר אשדוד בחיבוק גדול ואמיץ. צריך לתת לה את הזמן הדרוש להתארגנות, והמנהלת תהיה סבלנית ותומכת בקבוצה. אנו מודים לראש העיר על החלטתו החשובה ומשוכנעים שתושבי העיר ייהנו מכדורסל איכותי וטוב בעונה הבאה".

עו"ד שי האוזמן, מנהלה המקצועי של מכבי אשדוד, מסר בתגובה: "מדובר ביום חג לעיר אשדוד ולתושביה. ברמת האישית מדובר עבורי בסגירת מעגל. הייתי בסגל הקבוצה המקורית שהוקמה בליגה ג' לפני 17 שנים. אני רוצה להודות לאנשים שתמכו בקבוצה וסייעו לה להגיע לאן שהיא היום. אנחנו מבקשים להודות לראש העיר, דר' יחיאל לסרי, ולעו"ד שבתאי מיכאלי, ראש לשכת ראש העיר, שבלעדיהם היה קשה להגיע ליום זה. אנחנו מתחייבים לעשות לילות כימים שלא לאכזב את 250 אלף תושבי אשדוד ולספק להם את ההצגה הכי טובה בעיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully