וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקולה גרוביישיץ' ייבחן במחנה של הפועל חיפה

החלוץ הסרבי אמור לנחות בהונגריה בניסיון להרשים את שירזי ולהפוך לזר החמישי. כץ ביקר באימון: "אני אופטימי לגבי ההמשך"

החלוץ הסרבי, ניקולה גרוביישיץ' (1.82 מטר, 26), אמור להצטרף היום (רביעי) למחנה האימונים של הפועל חיפה בהונגריה. גרוביישיץ' ינסה להרשים את ניצן שירזי ולהפוך לזר החמישי של הקבוצה. משחק האימון של החיפאים נגד שויפוק ההונגרית שהיה אמור להתקיים היום, נדחה למחר בגלל מגרש מוצף.

גרובייביץ' שיחק בעבר בפרטיזן בלגרד ובמשך שלוש שנים בקבוצת פ.צ. קמאז מהליגה הרוסית, כשבעונה שעברה הוא שיחק חצי עונה בליגה הסרבית. החלוץ הניגרי עמנואל אודיטה אוביאורה אמור להגיע מחר למחנה למספר ימי התרשמות, כשהחלוץ הברזילאי רודריגו מרטינז ממשיך להתאמן. השוער טברטקו קאלה הצטרף במהלך היום למחנה. מי שיהיה נוכח במשחק הוא הבעלים, יואב כץ, שהגיע אתמול למחנה האימון ואמר: "האווירה בקבוצה פנטסטית מה שנותן לי הרבה אופטימיות לגבי ההמשך".

בנוסף, כץ ינסה לסכם עם אושרי רואש, רן אבוקרט והישאם כיוואן על חוזים חדשים בקבוצה. הבעלים מעוניין לראות את השלושה חותמים לשלוש עונות, אך הם מעוניינים לחתום לעונה אחת בלבד. הבעיות הן בעיקר עם רואש ואבוקרט, כשהאחרון כבר הגיע כמעט לסיכום, אך הצדדים חזרו בהם. "כץ לא מנהל משא ומתן, אלא נקב בסכום וחושב שצריך להתיישר למה שהוא קבע", אמרו בסביבתם של השלושה. "זה לא עובד ככה. בימים האחרונים לא נעשה שום פנייה מצד חיפה. אנחנו מקווים שבקרוב נגיע לסיכום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully