וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסביב ליהלום ב-30 יום

יובל קליין

21.7.2010 / 10:47

יובל קליין חובט לסייקל עם שני עיתונאים שמבקרים בכל מגרשי הבייסבול בארה"ב, ג'ון דאנקס שנוצץ והמטס שעושים בושות

סינגל: סטיב גבהארט וג'ון טרמוטולו

אתם בטח שואלים מה קשורים שני האנשים הללו לסקירה. ובכן, הבחורים בני-המזל האלה נמצאים במהלכו של טיול של 30 ימים, בהם יבקרו בכל אחד מ-30 אצטדיוני הליגה.

גבהראט וטרמוטולו, עורכי המגזין COED, מגשימים חלום של הרבה גברים אמריקאים. הם התחילו בניו יורק ביאנקי סטדיום החדש ומתכננים גם לסיים בניו יורק בסיטי פילד. אבל כמו בכל מבצע של חברות הסלולארי, גם כאן יש קץ'. שניהם לא רק ייהנו, אלא גם יצטרכו לבקר במסעדות וברים מסביב לאצטדיון כי הם מתכננים להוציא ספר המתאר ומדרג את כל האצטדיונים. זה לא יהיה קל, אני אומר לכם.

אפשר לעקוב אחריהם בטוויטר, לראות תמונות שלהם ובעיקר לקלל את האמא שלהם על כך שהם יושבים על המפלצת הירוקה בפנוויי פארק בחינם.

דאבל: ג'ייסון דונלד

גבירותיי ורבותי, קבלו את הקבוצה הכי חמה בבייסבול - קליבלנד אינדיאנס! כן כן, מי צריך את לברון כשיש את ג'ייסון דונלד. דונלד רשם RBI אחד לפחות בכל המשחקים מאז פגרת האולסטאר, ובעזרתו האינדיאנס עדיין ללא הפסד מאז האולסטאר.

גם הלילה דונלד הכניס רץ הביתה בניצחון המפתיע במינסוטה, 3:4, כשדאבל שלו באינינג החמישי הכניס הביתה את מאט לה פורטה. קליבלנד עושה את הריצה החיובית שלה ללא הכוכב שלה העונה, הקוריאני שין-סו צ'ו, שנפצע וגם החמיץ את האולסטאר. מי צריך כוכבים בקליבלנד? כנראה השילוב של עיר אפורה וקבוצה אפורה עובד.

טריפל: אראמיס רמירז

בנו הרבה תקוות על רמירז בשיקגו בתחילת העונה, רק חבל שהוא לא מקבל את התמיכה מהקבוצה שציפה לו פינלה. רמירז הוא אחת הנקודות החיובית בעונה הגרועה של הקאביז, כשהכניס 47 רצים ורשם 15 הומרים. הלילה, שחקן הבסיס השלישי ממש השתולל ששלח שלושה כדורים רצופים ליציע והכניס שבעה רצים בניצחון של הקאבס 7:14 מול יוסטון אסטרוס.

הניצחון של הקאבס בא אחרי ההודעה של פינלה. המאמן הוותיק בן ה-66, שהוביל את הקבוצה לשתי זכיות ב-NL מרכז, יפרוש בסיום העונה. אני מתאר לעצמי שפינלה החליט על עתידו אחרי שיום קודם האסטרוס הובילו בריגלי פילד 0:8 באינינג השלישי. אני לא מאשים אותו, גם אני הייתי פורש אם הייתי צריך לעבור לבולפן באינינג השני מול יוסטון.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

הומראן: ג'ון דאנקס

וואו כמו שההופעה הטובה של דאנקס הלילה הייתה חשובה לאוזי גיין וקני וויליאמס, המאמן והג'נרל מנג'ר של הווייט-סוקס. לפני שבוע וחצי נפצע מארק "פרפקט" בהרלי בכתף ימין ועלול להיעדר עד לסיום העונה, בתחילת השבוע בובי ג'נקס וגם סרחיו סנטוס, בשני משחקים שונים מול מינסוטה, ויתרו על יתרון וניצחון, אבל הלילה יכלו לנשום לרווחה בצד הדרומי של העיר.

דאנקס השמאלי זרק במשך 7.2 אינינגים, כשהוא מרשה רק שתי חבטות ומשאיר את סיאטל על האפס. ג'יי ג'יי פאץ וג'נקס לא הרסו את המסיבה והשאירו את סיאטל ללא ריצות ועם שתי חבטות. הניצחון הלילה והפסדים של הטווינס והטייגרס מגדילים את הפער לטובת הווייט-סוקס לשלושה משחקים וחצי, כשוויליאמס מבלה את זמנו בטלפון לאחרונה, כדי להשיג מחבט נוסף לפני תום ההעברות, כשהשם החם הוא אדם דאן מהנשיונאלס.

השקית החומה: ניו יורק מטס ומייק פלפרי

ביום שני לא האמינו אוהדי המטס למראית עיניהם. במשחק שאמור להיות W קל מול אריזונה, מצא את עצמו המגיש מייק פלפרי על הספסל אחרי 74 זריקות באינינג השני. ולא רק זה, הדיאמונדבקס רשמו שש ריצות על הגב שלו. הבולפן של המטס כנראה קיבל השראה מהופעתו המחפירה של פלפרי, ואריזונה רשמה ניצחון נדיר 2:13. זו הייתה הכמות השנייה בגובהה של ריצות שרשמו הדי-באקס על המטס בהיסטוריה.

המטס חזרו מפגרת האולסטאר כבדים ולא מזכירים את היכולת הטובה של החצי הראשון, עם 5:1 מאז הפגרה. הם הרשו 30 ריצות לעומת 12 בלבד לזכותם. את הבוסט ההתקפי הדרוש תכננו בניו יורק להביא עם חזרתו של קרלוס בלטראן שעדיין לא נראה בעניינים, אבל הבעיה הכי גדולה של המטס כרגע היא הפיצ'ינג.

כמו הלילה בהפסד הנוסף לאריזונה, דיקי שוב לא קיבל תמיכה התקפית וה-ERA של טקאהאשי לא מי יודע מה. כרגע בשוק יש ארבעה מגישים שיכולים לשדרג את הרוטציה ולתת פייט לברייבס המצוינים ולפיליז המנוסים: ג'ייק ווסטברוק, טד לילי, ברט מאיירס ורוי אוסוולט מחכים לטלפון מניו יורק. ועדיין, אף מילה על ג'ייסון ביי.

המספר הנוסף

טומי האנטר רשם ניצחון נוסף הלילה שביעי במספר לטובת הריינג'רס מול הטייגרס, ובכך הוא הפך למגיש הראשון בהיסטוריה של הקבוצה להתחיל את העונה עם מאזן של 0:7.

לא רק שהפייראטס ניצחו הלילה (9:11 על הברוורס), הרוקי שלהם ניל ווקר חבט 5 מ-5. הפעם האחרונה שרוקי רשם כזה דבר לזכות פיטסבורג, הייתה ב-1991 - ג'ון וונר.

קליבלנד רשמה סוויפ נדיר של ארבעה משחקים מול דטרויט. הפעם האחרונה שזה קרה? גם כן ב-1991.

ומה נגיד על יונל אסקובר, שלא הצליח לחבוט להומר אחד במשך כל 75 המשחקים עם אטלנטה השנה והפציץ לגרנד-סלאם בקבוצתו החדשה, טורונטו בלו-ג'ייז. כנראה שמשתלם להתאמן עם חוזה באוטיסטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully