וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקל קינן יבקש לקבל רישיון מותנה

21.7.2010 / 7:40

הבלם יבקש מההתאחדות לשחק בבלקפול, בתנאי שישלים הופעה במשחק הנבחרת. ממשיכות שיחות עם נציגי תמוז וגולן

התקשורת האנגלית פרסמה הבוקר (רביעי) כי הדיון בהתאחדות האנגלית בעניינו של הבלם דקל קינן הוא למעשה ערעור לגבי דחיית בקשת הרישיון של דקל קינן, שחתם בבלקפול, משום שהבקשה המקורית נדחתה הלילה. כפי שפורסם אתמול, התאחדות האנגלית הודיעה לנציגיו של השחקן כי ביום חמישי היא תדון בנושא מתן הרישיון, משום שלבלם הנבחרת חסרה הופעה אחת על מנת לקבל אותו (בסך הכל, דרושים 75 אחוזים מהופעות הנבחרת בשנתיים האחרונות).

קינן יטען באמצעות פרקליטיו כי הוא מוכן לקבל רישיון מותנה ולהשלים את המשחק החסר במשחקה הקרוב של הנבחרת, שיתקיים ב-11 באוגוסט (משחק ידידות) או בתחילת ספטמבר (אם לא ייקבע משחק ידידות). סוכנו של הבלם גלעד קצב טען אתמול כי הוא לא רואה סיבה לפיה קינן לא יקבל את רישיון העבודה.

בתוך כך, שחקני מכבי חיפה התעודדו מהדברים שהשמיע אתמול הנשיא יעקב שחר ("תחזירו את האליפות לחיפה בעונה הבאה") לפני שעזב את המחנה. היום עשוי הנשיא שחזר ארצה להיפגש עם רונן קצב בנוגע לחלוץ טוטו תמוז. השחקן דורש 220 אלף דולר לעונה ואילו חיפה מוכנה לשלם לא יותר מ-150 אלף. שתי הקבוצות ינסו להגיע לפשרה, במסגרתה בית"ר תוריד במחיר אותו תיאלץ לשלם חיפה על השחקן, בעוד שהקבוצה הירוקה תפצה על כך בהעלאת שכרו של החלוץ.

במקביל, בודקת חיפה את נושא צירופו של עומר גולן, שעדיין לא ירד סופית מהפרק. אלישע לוי עשוי לצרף בסופו של דבר חלוץ זר, אבל זה יקרה כנראה רק אם פיטר מסיללה יעזוב. שלשום ניסתה חיפה לברר האם החלוץ הגנאי מהטמה אוטו יוכל לנחות כאן בשבוע הבא, אך עדיין לא קיבלה אישור לכך. אחת האפשרויות היא שחיפה מעוניינת בשחקן לטווח ארוך.

השבוע אמורה להיסגר סופית עסקת מעברו של ישראל זגורי להפועל פתח תקוה, לאחר שיחתום על חוזה ארוך טווח. בפתח תקוה הודיעו כי לא יוותרו על השחקן, שמסתמן כאחת ההפתעות הנעימות באימוני פתיחת העונה של הקבוצה. הפגישה להחתמת המגן טאלב טוואטחה נדחתה עד לשובה של הקבוצה ארצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully