וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו ניצחה 1:2 יריבה בולגרית

הדס גרינברג

20.7.2010 / 22:28

רועי דיין וחלוץ סרבי שנבחן בקבוצה כבשו את השערים במחנה האימונים בסלובניה. הרוש: "לא הצגנו את הכדורגל הרגיל שלנו"

הפועל עכו ערכה היום (שלישי) את משחק האימון הראשון שלה מבין שניים במחנה האימונים בסלובניה. הקבוצה פגשה יריבה בולגרית וניצחה אותה 1:2 כשאת השערים לזכות עכו כבשו רועי דיין וחלוץ סרבי שנבחן בקבוצה. המאמן אלי כהן פתח בהרכב הראשון עם השחקנים שעליהם הוא בונה ל-11 שיפתחו בעונה, זאת עם שינויים קלים לאור היעדרות הזרים ממחנה האימונים.

ההרכב של אלי כהן כלל את דודו גורש, הבלמים איציק כהן וגבע ברקאי, שמעון הרוש ורן קוז'וק המגנים, ליעד אלמליח ובן בנימין, שני הקשרים האחוריים, כשהחלק ההתקפי כלל את שחר סימנטוב, אושרי גיטא, רועי דיין והנבחן הסרבי. מעבר לסרבי, ישנם עוד שני נבחנים סלובנים שמתפקדים כקשרים אחוריים, אך הם לא צפויים להמשיך בקבוצה לאור יכולתם החלשה.

לעומת זאת הנבחן הסרבי שכבש את השער, צפוי להמשיך לקבל את ההזדמנות לפחות עד יום ראשון, אז תערוך הקבוצה משחק אימון נוסף ואחרון למחנה האימון. מגן הקבוצה, שמעון הרוש, התייחס למשחק, ואמר: "באופן כללי קשה ללמוד מהמשחק הזה כי אנחנו די מותשים מהעבודה של השבוע האחרון ולא הצגנו את הכדורגל הרגיל שלנו, אבל בסך הכל ניצחנו והצגנו משחק בסדר גמור".

על מחנה האימונים עד כה הוסיף הרוש: "אנחנו עובדים קשה, עדיין חסר לנו תיאום אבל עם הזמן זה יתחבר וניראה טוב יותר". מחר צפויים השחקנים לקבל מעט מנוחה, אך לצערם המקום בו הם נמצאים מבודד מאוד כך שאין בקרבתם עיר בה יוכלו לטייל והם יאלצו להסתפק במנוחה בבית המלון בו הם שוהים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully